    From: A.L. <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: algorytm generowania grafikow pracy
    Date: Wed, 08 Apr 2009 07:54:44 -0500

    On Wed, 08 Apr 2009 07:46:56 +0200, Jacek Czerwinski <...@...z.pl> wrote:

> [...]
    >koniecznością specjalistyczne wykształcenie zawodowe. Dostrzegam w nim
    >jednolitość: belgijska szkoła jaką kończył manager, niemiecki program do
    >zarządzania we francuskiej firmie, oddział w Hiszpanii, koncepcje są
    >wspólne, jest to OK. Jednak nie ma róży bez kolców: w wysoko
    >ujednoliconych społecznościach specjalistów (nie ma już szkoły
    >falenickiej i otwockiej) jest słaby dyskurs, nie ma tego co kojarzę pod
    >kulturą 'universitas', zwłaszcza że panują dosłownie religijne mody
    >stawiające przeciwników w roli zacofanych idiotów.

    Nie wiem jak jest w Hiszpanii. W ekonomii natomiast sa wyrazne szkoly
    (na przyklad znaczaca i liczaca sie bardzo Szkola Austriacka").
    Podobnie rozniece istnieje w USA miedzy Wharton School of Business na
    przyklad Stern School of Buiiness. Oraz Paparazoo School of Busines, i
    zatrudniajacy dokladnei wie kogo zatrudnia patrzac na dyplom.

    Niestety, namnozylo sie "domoroslych" ekspertow, chetnei sluchanych
    przez pobliczke, albowiem ci "eksperci" glosza to co publiczka lubi.
    Publiczka nei slucha prawdziwych ekspertow, albowiem mowia to co mysla
    i na ogol sie to publiczce nie podoba, albo mowia zbyt trudnym
    jezykiem

    >Dodam od siebie, że parametry finansowe bankrutujących instytucji tez
    >obliczało jakieś (zaprojektowane i wytestowane) oprogramowanie wdrożone
    >przez jakiś współczesnych informatyków dla współczesnych managerów, i
    >ktoś komuś te kolorowe 'serki' podtykał przed twarz. Czy Excell, czy
    >soft za kilka zer, może nie równym stopniu, ale NIEKIEDY nadają sie do
    >uzasadnienia bzdur.

    A to i owszem, ale to sie bierze z postepujacego debilnienia
    spoleczenstwa. Na calym swiecei jakby. Owszem, modele sa budowane
    przez ekspertow, ale uzywane przez idiotow

    http://www.forbes.com/forbes/2008/1117/044.html

    NA ktoreks z grup (ekonomiczne, business lub alt.matematyka) puscilem
    wiecej linkow na ten temat

    A.L.