  • 11. Data: 2013-04-08 00:18:31
    Temat: Re: andzroid z soczewka aparatu na gorze a nie na pleckach
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message
    news:5161f076$0$26709$65785112@news.neostrada.pl...

    > Wydurniłeś się jak zwykle i chcesz grubiaństwem przykryć swoją wpadkę?
    > Śmieszne...

    Przeczytaj CAŁY wątek a zrozumiesz moją wypowiedź w kontekście.
    Może zrozumiesz...

  • 12. Data: 2013-04-08 00:50:56
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Przeczytaj CAŁY wątek a zrozumiesz moją wypowiedź w kontekście.
    > Może zrozumiesz...

    Doszukiwanie się sensu w twoich wypocinach jest stratą czasu.
    Jak mawiał pewien hetman kozacki - "szkoda howoryty".

    JoteR

  • 13. Data: 2013-04-08 02:34:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message

    > Doszukiwanie się sensu w twoich wypocinach jest stratą czasu.
    > Jak mawiał pewien hetman kozacki - "szkoda howoryty".

    Czyli nie tracąc czasu posądziłeś mnie o wydurnianie się, podczas
    gdy nie czytając całego wątku i oceniając moją wypowiedź wyrwaną
    z kontekstu faktycznie wydurniłeś się Ty... :-) Dobre!

  • 14. Data: 2013-04-08 10:34:57
    Od: KOMTUR <k...@o...pl>

    Witaj!

    Chodzilo Ci pewnie o cos takiego?

    http://s2.blomedia.pl/gadzetomania.pl/images/2010/09
    /Samsung-galaxy-beam6.jpg

    Ale niestety to jest projektor a nie kamera czy aparat :)

    Pozdrowka

    KOMTUR

  • 15. Data: 2013-04-08 14:19:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "KOMTUR" <k...@o...pl> wrote in message
    > Chodzilo Ci pewnie o cos takiego?
    >
    > http://s2.blomedia.pl/gadzetomania.pl/images/2010/09
    /Samsung-galaxy-beam6.jpg

    > Ale niestety to jest projektor a nie kamera czy aparat :)

    Jaja :-))

  • 16. Data: 2013-04-08 14:23:08
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

> [...]
    /Samsung-galaxy-beam6.jp
    > Ale niestety to jest projektor a nie kamera czy aparat :)

    dzieki, chyba wlasnie cos takiego mi utkwilo w pamieci a ze nie
    spodziewalem sie projektora to zalozylem ze to aparat

  • 17. Data: 2013-04-08 14:32:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote in message
    > "KOMTUR" <k...@o...pl> wrote in message
    /Samsung-galaxy-beam6.jp

    > dzieki, chyba wlasnie cos takiego mi utkwilo w pamieci a ze nie
    > spodziewalem sie projektora to zalozylem ze to aparat

    Czyli dobrze zgadłem :-))) Nie z przodu tylko na krawędzi :-)))

    To teraz napisałbyś może jak wykorzystałbyś tak ustawioną kamerę?

    Jakiego typu zdjęcia chciałbyś tak robić? Położyć telefon na biurku
    i kręcić sobie spotkanie z szefem obiecującym złote góry i podwyżki? :-)

  • 18. Data: 2013-04-08 14:54:18
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

> [...]
    > Jakiego typu zdjęcia chciałbyś tak robić? Położyć telefon na biurku
    > i kręcić sobie spotkanie z szefem obiecującym złote góry i podwyżki? :-)

    musze kupic cos z aparatem na androidzie do wykorzystania z pewna
    aplikacja, gdyby kamere mialo na gornej krawedzi to dodatkowo
    mialbym rejestrator i gps na rower

  • 19. Data: 2013-04-09 01:45:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message
    >
    > musze kupic cos z aparatem na androidzie do wykorzystania z pewna
    > aplikacja, gdyby kamere mialo na gornej krawedzi to dodatkowo
    > mialbym rejestrator i gps na rower

    Myślę, że lepiej byś zrobił kombinując coś z małym lusterkiem
    przyklejonym do obudowy telefonu pod kątem 45'...

  • 20. Data: 2013-12-12 20:11:58
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

> [...]
    > duzego producenta ale za cholere
    > nie umiem go znalezc, ktos moze kojarzy czy i jakie smartfony z androidem maja

    http://androidandme.com/2013/09/news/oppo-n1-introdu
    ced-with-cyanogenmod-option-rotating-camera-rear-tou
    ch-panel/

    --
    http://db.org.pl/