  • Data: 2010-10-18 08:42:28
    Temat: Re: astra II bertone - opinie
    Od: "bagno" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bagno" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i9gptm$12n$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    >
    > Szukam już od dłuższego czasu auta i pech chciał, że trafiłem na coś
    > takiego:
    >
    > http://allegro.pl/opel-astra-bertone-2000r-1-8-klima
    -skory-anglik-i1259632199.html

    No to sie wysłało...

    A wracając do posta : zakochałem się w tym aucie. Myslałem, że jak zobacze z bliska
    to mi się przestanie podobać ale nic z tego. Auto jest po prostu piękne.

    Czy ktoś się orientuje za ile takie auto można kupić żeby było w dobrym stanie ?
    Poniżej
    16000 od razu wykluczam. Powyżej 21000 można kupić ale to już troche drogo. Szukam
    coś pomiędzy czyli powiedzmy do 20000 ale już z gazem.

    Znalazłem za 17000 ale niestety bordowy. Nie jest zły ale ja musze mieć żółty.

    Tych aut jest cholernie mało i żeby obejrzeć kilka to trzeba zjeździć pół polski.
    Gdyby ktoś
    miał informacje o jakimś takim na sprzedaż to będę wdzięczny za informacje.
    Interesuje mnie
    tylko ten najsłabszy silnik 1,8.