  • 71. Data: 2014-08-27 19:55:51
    Temat: Re: auto z salonu
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:20140827091244.092d4bf8@babcia-workstat
    ion...

    > Zastanawiam się czemu tak. Może warto bezpośrednio w Citroen Polska a
    > nie poprzez dilera?

    Próbowałem, skierowali mnie do dealera.

  • 72. Data: 2014-08-28 12:44:50
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-08-27 18:14, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Los się do Ciebie uśmiechnął THP okazał się straszną padliną...
    >
    > TG

    do drugiej polowy 2012roku (jak pamietam).
    Od tamtego momentu poprawili naciag łańcucha rozrządu i główny problem
    tego silnika miał zostać wyeliminowany.
    Sledzilem temat na grupach Mini, Peugeota i Citroena.

    Citroen sie wypial - to i ja sie wypiolem - nie kupilem nowego.
    Kupilem uzywke C-Crossera (taki sentyment do tej marki ;) z polskim
    rodowodem - ale tez w benzynie 2.4l 170KM (chyba ostatni z wolnossakow).
    Po poltorej roku ujezdzania juz wiem, ze kolejny tez chce z napedem na 4
    lapy i najlepiej dalej 'w benzynie' choc coraz bardziej z tym drugim
    elementem bedzie trudniej :)