eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipawaria internetdsl Wroclaw › Re: awaria internetdsl Wroclaw
  • Data: 2005-01-30 19:17:13
    Temat: Re: awaria internetdsl Wroclaw
    Od: Paweł Małachowski <p...@t...niewazne> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sun, 30 Jan 2005, Tomasz Polus wrote:

    >> ile zaplaciles ?
    >> 254,98 ? 303,78 ? 547,78 ?
    >
    > Myślę że to nie powinno mieć znaczenia, ale płacimy za to łącze
    > jakieś 300 zł miesięcznie. Nie oczekuję cudów, ale 15 godzin
    > awarii to po prostu przegięcie, tym bardziej że dzień wcześniej
    > było jeszcze kilka dodatkowych godzin, z przerwami.
    [...]
    > Ale zrozum to, że mnie to nie interesuje jak wygląda ich infrastruktura.
    > Jestem klientem i interesuje mnie tylko to, że nie miałem sieci przez

    Jasne, ,,płacę? żądam. płacę? wymagam''.

    > 15 godzin. Dla DSLa dopuszczalny czas awarii powinien wynosić jakieś
    > 3-4 godziny, bo tyle wg mnie można spokojnie zaakceptować w rozwiązaniach
    > dla małych przedsiębiorstw. Jeżeli firma TPSA nie potrafi w tym czasie
    > usunąć awarii sprzętu, która zawsze może się wydarzyć, to albo powinna
    > zwiększyć zasoby sprzętowe, albo ludzkie. W przeciwnym razie klienci

    I podnieść cenę.

    Nie, żebym jakoś miłował TP S.A., ale nie wiesz, o czym piszesz; jak
    oczekujesz gwarancji naprawy łącza w ciągu kilku godzin, musisz za coś
    takiego zapłacić pieniądze wielokrotnie większe niż cena iDSL-a...


    --
    Paweł Małachowski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: