  • Data: 2005-01-30 21:24:34
    Temat: Re: awaria internetdsl Wroclaw - OT
    Od: "Tomasz Polus" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Paweł Małachowski" <p...@t...niewazne> wrote in message
    news:20050130215235.V21270@shellma.zin.lublin.pl...
    [...]
    > Masz auta z niższej i wyższej półki. Od tych z niższej nie oczekujesz,
    > że za n lat nie będą rdzewieć, psuć się często itd.
    > Masz drukarki z niższej i wyższej półki. Od tych z niższej nie oczekujesz
    > druku tysięcy stron na miesiąc, bo się rozsypią.
    > Łącza masz z niższej i wyższej półki. iDSL jest łączem z niższej półki.
    >
    > I tylko o to mi chodzi. :) Narzekać i reklamować oczywiście należy.
    > Też składanim się do EOT, chyba że ktoś coś ciekawego dopisze. ;)

    Generalnie zgadzam się ze wszystkim co napisałeś, ale nie mogę
    przełknąć tego, że awaria trwała aż 15 godzin. Gdyby było to kilka
    godzin - złego słowa bym nie powiedział, w końcu każdemu
    zdarzają się czasem małe wpadki.
    Moim zdaniem fakt, że iDSL jest łączem z niższej półki nie powinien
    oznaczać, że dostawca może je odłączać na tak długi czas
    bez ponoszenia z tego powodu jakichkolwiek konsekwencji.
    Należy się przynajmniej słowo "przepraszam" ze strony BOKu
    i powiadomienie telefoniczne, że awarię usunięto.A miło byłoby mi
    usłyszeć, że czas awarii zostanie odliczony od abonamentu.
    Hehe wiem... to już za dużo bym chciał :)

    Ale namawiam do narzekania i opieprzania TPSA za takie
    awarie w przyszłości, bo tylko w ten sposób mamy szansę na
    uzyskanie usług lepszej jakości, nie udostępujących usługom
    informatycznym relatywnie tańszym, oferowanym w innych krajach
    unii europejskiej.

    No to teraz już chyba EOT.

    --
    Tomasz Polus