eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipawaria internetdsl Wroclaw › Re: awaria internetdsl Wroclaw
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.cyf-kr.edu
    .pl!not-for-mail
    From: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: awaria internetdsl Wroclaw
    Date: Mon, 31 Jan 2005 20:18:51 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 29
    Message-ID: <ctm0ej$otc$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <cteo4o$q79$1@atlantis.news.tpi.pl> <ctgv99$5u2$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <cti5bj$fcd$1@news.onet.pl> <ctia8g$fm7$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <ctij4g$s84$1@news.onet.pl> <s...@p...tvk.wroc.pl>
    <ctiooa$56n$1@news.onet.pl> <ctiri9$mda$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <ctj143$g53$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: grat.site.krakow.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1107199252 25516 193.9.123.29 (31 Jan 2005 19:20:52 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 31 Jan 2005 19:20:52 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2527
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2527
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:70598
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Tomasz Polus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ctj143$g53$1@news.onet.pl...
    > "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl> wrote in message
    > news:ctiri9$mda$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > [...]
    >> ile zaplaciles ?
    >> 254,98 ? 303,78 ? 547,78 ?
    >
    > Myślę że to nie powinno mieć znaczenia, ale płacimy za to łącze
    > jakieś 300 zł miesięcznie. Nie oczekuję cudów, ale 15 godzin
    > awarii to po prostu przegięcie, tym bardziej że dzień wcześniej
    > było jeszcze kilka dodatkowych godzin, z przerwami.

    gdzies mi swita w glowie ze oni maja czas reakcji na awarie DSL'a 16 godzin
    roboczych :P
    zreszta sam chyba wiesz ile masz - w koncu podpisywales umowe

    > Ale zrozum to, że mnie to nie interesuje jak wygląda ich infrastruktura.
    > Jestem klientem i interesuje mnie tylko to, że nie miałem sieci przez
    > 15 godzin. Dla DSLa dopuszczalny czas awarii powinien wynosić jakieś
    > 3-4 godziny, bo tyle wg mnie można spokojnie zaakceptować w rozwiązaniach
    > dla małych przedsiębiorstw.
    to akurat pasuje do SLA Platinium w GTS'ie
    zmien lacze na operatorskie to bedziesz sobie mogl negocjowac SLA

    --
    pozdrawiam,
    Mateusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: