eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipawaria internetdsl Wroclaw › Re: awaria internetdsl Wroclaw - OT
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Tomasz Polus" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: awaria internetdsl Wroclaw - OT
    Date: Sun, 30 Jan 2005 22:24:34 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 36
    Sender: t...@p...onet.pl@awv188.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Message-ID: <ctjj9c$bhg$1@news.onet.pl>
    References: <cteo4o$q79$1@atlantis.news.tpi.pl> <ctgv99$5u2$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <cti5bj$fcd$1@news.onet.pl> <ctia8g$fm7$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <ctij4g$s84$1@news.onet.pl> <s...@p...tvk.wroc.pl>
    <ctiooa$56n$1@news.onet.pl> <ctiri9$mda$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <ctj143$g53$1@news.onet.pl> <2...@s...zin.lublin.pl>
    <ctjdhl$qvg$1@news.onet.pl> <2...@s...zin.lublin.pl>
    NNTP-Posting-Host: awv188.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1107120236 11824 83.27.81.188 (30 Jan 2005 21:23:56 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 30 Jan 2005 21:23:56 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:70579
    [ ukryj nagłówki ]

    "Paweł Małachowski" <p...@t...niewazne> wrote in message
    news:20050130215235.V21270@shellma.zin.lublin.pl...
    [...]
    > Masz auta z niższej i wyższej półki. Od tych z niższej nie oczekujesz,
    > że za n lat nie będą rdzewieć, psuć się często itd.
    > Masz drukarki z niższej i wyższej półki. Od tych z niższej nie oczekujesz
    > druku tysięcy stron na miesiąc, bo się rozsypią.
    > Łącza masz z niższej i wyższej półki. iDSL jest łączem z niższej półki.
    >
    > I tylko o to mi chodzi. :) Narzekać i reklamować oczywiście należy.
    > Też składanim się do EOT, chyba że ktoś coś ciekawego dopisze. ;)

    Generalnie zgadzam się ze wszystkim co napisałeś, ale nie mogę
    przełknąć tego, że awaria trwała aż 15 godzin. Gdyby było to kilka
    godzin - złego słowa bym nie powiedział, w końcu każdemu
    zdarzają się czasem małe wpadki.
    Moim zdaniem fakt, że iDSL jest łączem z niższej półki nie powinien
    oznaczać, że dostawca może je odłączać na tak długi czas
    bez ponoszenia z tego powodu jakichkolwiek konsekwencji.
    Należy się przynajmniej słowo "przepraszam" ze strony BOKu
    i powiadomienie telefoniczne, że awarię usunięto.A miło byłoby mi
    usłyszeć, że czas awarii zostanie odliczony od abonamentu.
    Hehe wiem... to już za dużo bym chciał :)

    Ale namawiam do narzekania i opieprzania TPSA za takie
    awarie w przyszłości, bo tylko w ten sposób mamy szansę na
    uzyskanie usług lepszej jakości, nie udostępujących usługom
    informatycznym relatywnie tańszym, oferowanym w innych krajach
    unii europejskiej.

    No to teraz już chyba EOT.

    --
    Tomasz Polus


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: