  • Data: 2012-10-17 00:57:48
    Temat: Re: badania techniczne za tanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 17 Oct 2012 00:42:35 +0200, Filip napisał(a):
    > Czy kiedykolwiek rozebrali Ci w aucie cokolwiek? Podnieśli dywan by
    > sprawdzić podłogę? Puknęli młotkiem w podłużnicę by sprawdzić czy nie ma
    > rdzy i dziur?

    Ostatnio mi powidzieli "przewody hamulcowe ma pan nieskorodowane".

    > Większość aut ma dziury w podłużnicach,

    Niektore to nawet fabryczne :-)

    > Fiat punto 8 letni
    > jest zjedzony doszczętnie, każdy jeden jeżdżący. Takie auta powinny być
    > na złomie, a nie przeglądy przechodzić za 100 zł, bo nikt nawet tego nie
    > sprawdza, bo za 100 zł nie opłaca się wziąć wkrętaka czy młotek w rękę,
    > bo następne auto czeka do przeglądu w kolejce.

    No i ... to ile tych 8-letnich punciakow widujesz zlamanych na pol, bo
    podluznice nie wytrzymaly ?

    > Mi kiedyś znaleźli mikroskopijny luz na sworzniu i kazali wymienić.
    > Przeglądu nie przeszedłem, auto zdrowe, zero rdzy. A taki gnojek punto
    > podjedzie czy matizem z dziurą w podłodze i przegląd przechodzi...

    I stad ten uraz ?

    A moze po prostu dziura jest niegrozna ?
    (p.s. luz "na sworzniu" wydaje mi sie ze tez niegrozny)

    J.