  • Data: 2019-03-20 10:10:30
    Temat: Re: bateria zdechła
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    .net...
    >3 x R14 Energizer w latarce LED (takiej co nie włączać w
    >pomieszczeniach)

    >Chce przyświecić nie działa. Zaniosłem do pracy rzucam na multimetr.
    >Jedna z baterii 0.3v

    >Spotkaliście się z czymś takim?

    A bo to raz ?

    Chyba, ze nie dodales paru rzeczy:
    -baterie prawie nowe,
    -pozostale z kompletu maja 1.55V

    Alkaliczne maja dluga trwalosc ... latami liczoną.
    Leclanchego ... po paru miesiacach potrafi wylac, a byc moze przy
    okazji wyschnac.

    Moze blad w produkcji, moze jakas dziurawa uszczelka, moze zwarcie
    wewnetrzne, moze ... nie maja testera baterii z boku ?

    gdzies tam jeszcze jest wersja, ze byc moze odbiornik obciaza jedna
    baterie bardziej - ale to nie w latarce.
    I chyba konstruktorzy tego unikaja mocno.

    J.