  • Data: 2019-10-10 22:38:24
    Temat: Re: bf214
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > W jakim sensie sie skonczyla?
    > Przeciez to panstwo decyduje jak sobie rozdzieli.
    >
    > I co tam teraz jest ?
    >
    > Bo jedyny wazniejszy powod ktory mi przychodzi do glowy ...
    > NATO pracuje w tych czestotliwosciach ?

    Z tego co pamiętam, właśnie tym skrótem tłumaczono koniec dolnego
    pasma TV. Co tam w tej chwili jest, tego nie pamietam, muszę
    sprawdzić.

    > A moze po prostu kiepsko sie nadawaly, bo szerokosc pasma
    > jednak duza w stosunku do czestotliwosci ?

    To swoją drogą też.

    > Czyli jednak "dosc dlugo"

    Ja wszystko przed rokiem 89 postrzegam jako całkowitą stagnację.
    Jak coś było, to każdy myślał, że będzie zawsze. Potem zmiany
    poszły szybko. Teraz na przykład na nowe pasmo LTE (450 MHz)
    obiegowo mówi się NMT. Choć nie wszyscy pamiętają, to to takiego
    była ta "Nordic Mobile Telephone". A jeśli coś wiedzą na ten
    temat, to myślą, że takim telefonem ostatnio posługiwał się
    Fred Flinstone.

    --
    Jarek