  • 1. Data: 2010-01-03 17:55:53
    Temat: bmw s1000RR czyli co chciałem napisać
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Cze.

    Miałem coś skrobnąć w temacie tego motocykla, ale dobrze, że tego nie
    zrobiłem, bo fachowo i na temat znalazłem tutaj:

    http://blogsilnika.blogspot.com/2009/08/silnik-bmw-s
    1000rr-motocyklowy-cud.html

    Ogólnie blog polecam, można komentarze wstawiać i chyba awatary.
    A serio - fachowo opisane i skomentowane, nie zawsze obiektywnie,
    trendy i technologie silnikowe. Warto, zima jest przecież

    A co do samej maszyny BMWu - liczą, i całkiem słusznie, na wzrost ceny
    jena. I jeśli za te same pieniądze można mieć 1198 albo r1 to i BMW
    wykroi kawałek tortu dla siebie.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 2. Data: 2010-01-03 19:42:19
    Temat: Re: bmw s1000RR czyli co chciałem napisać
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    W dniu 03-01-2010 18:55, Jasio pisze:
> [...]
    >
    > A co do samej maszyny BMWu - liczą, i całkiem słusznie, na wzrost ceny
    > jena. I jeśli za te same pieniądze można mieć 1198 albo r1 to i BMW

    Silnik może i jest interesujący, ale nie zastosowano w nim nic
    nowatorskiego.

  • 3. Data: 2010-01-03 21:46:50
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"CUT_INZ"
    Silnik może i jest interesujący, ale nie zastosowano w nim nic
    nowatorskiego.

    Alez skad,
    n.p. serwis BMW w Polsce jest nowatorski - zwlaszcza jego ceny: 300pln r/h
    !!!
    w tym bija nawet Harleya.
    A w przypadku Mini znajomego - czego sie nie dotkna to spieprza.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 4. Data: 2010-01-03 21:53:26
    Od: Magic <m...@w...pl>

    CUT_INZ pisze:

    > Silnik może i jest interesujący, ale nie zastosowano w nim nic
    > nowatorskiego.

    Bo nie na tym to miało polegać. Pobili Japońców ich własną bronią -
    skopiowali co trzeba i to poprawili.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 5. Data: 2010-01-03 22:02:56
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    W dniu 03-01-2010 22:53, Magic pisze:

    > Bo nie na tym to miało polegać. Pobili Japońców ich własną bronią -
    > skopiowali co trzeba i to poprawili.

    Wiem, że o to chodziło. Ale fani marki i samo BMW podniecają się jakby
    Amerykę odkryli.

  • 6. Data: 2010-01-03 22:13:37
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-01-03 22:53:26 +0100, Magic <m...@w...pl> said:

    > Bo nie na tym to miało polegać. Pobili Japońców ich własną br onią -
    > skopiowali co trzeba i to poprawili.

    Tylko dizajn zrobili tak nowatorski, że aż paw się ciśnie na usta. Co o
    tyle mnie zaskakuje, że przez ostatnie parę lat mieli go na naprawdę
    wysokim poziomie (wiem, wiem, degustibusy).

    de Fresz

  • 7. Data: 2010-01-03 22:14:39
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-01-03 18:55:53 +0100, "Jasio" <b...@g...pl> said:

    > Miałem coś skrobnąć w temacie tego motocykla, ale dobrze, że tego nie
    > zrobiłem, bo fachowo i na temat znalazłem tutaj:
    >
    > http://blogsilnika.blogspot.com/2009/08/silnik-bmw-s
    1000rr-motocyklowy-cud.html

    Ta teoria o umieszczaniu łańcucha po lewej, aby bezpieczniej dało się
    sprawdzić naciąg (u lewusów) cosik mi się wydaje zdeczko naciągana.

    de Fresz

  • 8. Data: 2010-01-03 23:41:01
    Od: Lukasz Baranski <g...@o...pl>

    On 2010-01-03 22:46:50 +0100, "Tytus" <t...@g...pl> said:

    > Alez skad,
    > n.p. serwis BMW w Polsce jest nowatorski - zwlaszcza jego ceny: 300pln r/h !!!
    > w tym bija nawet Harleya.
    > A w przypadku Mini znajomego - czego sie nie dotkna to spieprza.

    A na motocyklowym forumie GoldenLine ciagle twierdza ze ceny serwisu
    BMW to urban legends...
    Chyba ze gradacja 'tanio - drogo' jakos inaczej tam dziala.

    On 2010-01-03 23:13:37 +0100, de Fresz <d...@N...pl> said:
    > Tylko dizajn zrobili tak nowatorski, że aż paw się ciśnie na usta. Co o
    > tyle mnie zaskakuje, że przez ostatnie parę lat mieli go na naprawdę
    > wysokim poziomie (wiem, wiem, degustibusy).

    A tak sie zlozylo ze widzialem to na zywo. Wyglada lepiej niz na
    fotach, troche jak hmmm moto-terminator ;)
    Lukasz B.
    (jeszcze) NT650V, WAW

  • 9. Data: 2010-01-04 14:42:18
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    > Tylko dizajn zrobili tak nowatorski, że aż paw się ciśnie na usta. Co o
    > tyle mnie zaskakuje, że przez ostatnie parę lat mieli go na naprawdę
    > wysokim poziomie (wiem, wiem, degustibusy).

    Ciekawy jestem ile kkm ten silnik wytrzyma i czy sie bedzie tak
    pierdolil jak ostatnio silniki F1.

    PS I tak nic nie pobije KTM RC8R - to jest to, czego niestety nie
    dostalem na gwiazdke :-(

    Michał V-R
    gg 9409047

    żyje się raz, potem się tylko straszy