  • Data: 2014-09-04 10:38:08
    Temat: Re: bootstrap-wysihtml5 - problem z kodem html
    Od: Sławek <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 3 września 2014 14:00:56 UTC+2 użytkownik NotBear napisał:

    > W Drupalu oraz WP spotkalem sie z podejsciem nastepujacym: layout
    >
    > responsywny jest budowany w osobnej kontrolce (przykladowe frazy dla
    >
    > googla: responsive layout builder, avia layout builder), a uzytkownik za
    >
    > pomoca WYSiWYGa wypelnia jedynie zawartosc poszczegolnych
    >
    > komponentow/blokow strony. Troche sie trzeba naklikac przy edycji, jesli
    >
    > strona ma duzo komponentow, ale za to niewprawny uzytkownik edytujac
    >
    > tekst (czytaj: wklejajac z Worda ;-) nie wysypie latwo calej strony,
    >
    > najwyzej jeden fragment.

    Tak, takie rozwiązanie też widziałem ale własnie mam narzucone, że takiego
    rozwiązania nie mogę zastosować. Wszystko ma być w jednym oknie edytora i user dodaje
    sobie grida. Tu o tyle dobrze że ma ograniczoną ilość kolum -1, 2, 3, 4
    Problem mam taki że oczywiście user dodaje sobie taki blok to ja w kod edytora
    wrzucam div i wszystko by było cacy ale takie elementy jak h1, listy mi zamieniają
    tag tego diva na własny. Każdy edytor tak robi:( Aktualnie z miernymi choć zawsze
    efektami grzebie w wysihtml5.
    Dzięki za podpowiedź i pozdrawiam