  • Data: 2003-12-30 21:26:59
    Temat: Re: budowa stron www przez małolata?
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

    Lukasz Kozicki wrote:
    > Musisz sie przyzwyczaić, że z usenetu korzystaja głównie ludzie dorośli,
    > więc również od innych współużytkowników oczekują oni dorosłości.
    > Oczywiście,

    e tam, wierz mi, że nie jest aż tak źle.

    > Mam nadzieję, że jednak _nie_ jesteś lamerką. Lamer, to ktoś taki,
    kto nie
    > tylko nie wie, nie umie i nie rozumie, ale do tego jednocześnie uważa lub
    > udaje że wie i umie, a przy tym nie wykazuje chęci, by naprawdę sie
    > nauczyć.

    Poprawne określenie dla Ali to prawdopodobnie newbie - czyli po prostu
    początkująca, czyż nie tak? Każdy z nas kiedyś zaczynał, trzeba być
    wyrozumiałym.

    > Poza tym jeszcze jedno. Nie publikuj na swojej stronie Internetowej tak
    > dokładnych danych jak to robisz. Na pewno podobnego zdana będą Twoi
    > Rodzice - samo zdjęcie i imię wystarczy. Podajac e-mail (w każdym razie
    > w taki sposób jak to zrobiłaś), narażasz się na otrzymywanie e-maili,
    > których na pewno nie chciałabyć otyrzymać, w tym różnych świństw, których
    > dzieci nie powinny oglądać. Podając telefon, adres itp - narażasz się na
    > atak ze strony pedofila lub innego przestępcy. To nie są żarty, naprawdę.

    tu się zgodzę. Sam miałem kiedyś niemiły przypadek, aczkolwiek z mojej
    własnej winy. Internet to jedna wielka kupa tałatajstwa - czasem
    dobrego, czasem nie. Lepiej nie odkrywać takich rzeczy publicznie na
    stronie WWW.

    --
    Mati (m...@m...net)
    One man can make a difference