  • 1. Data: 2003-12-28 20:13:58
    Temat: budowa stron www przez małolata?
    Od: "ala11" <a...@b...pl>

    Mam 11 lat(jestem lamerką). Zrobiłam stronkę za pomocą programu Webmajster,
    lecz nie mogę umieścić jej na moim koncie. Mam jej adres, lecz na koncie mam
    tylko wizytówkę, a chciałabym na koncie umieścić to, co zrobiłam w Webmajsterze.
    Mam jeszcze jedno pytanie- jak skasować zrobioną przezemnie wizytówkę? Bardzo
    was proszę o pomoc!

    email:a...@b...pl
    www.serce.republika.pl

  • 2. Data: 2003-12-28 20:18:17
    Temat: Re: budowa stron www przez małolata?
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl>

    ala11 wrote:
    > Mam 11 lat(jestem lamerką). Zrobiłam stronkę za pomocą programu Webmajster,
    [..]

    To jest grupa dotycząca problemów polskiego internetu, na pewno serwis z którego
    korzystasz posiada rozbudowaną instrukcję obsługi i daj szansę - przeczytaj ją
    najpierw.

    PS Do wszystkich polipowiczów - jak z chętnymi do moderowania i głosowaniem?

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-

  • 3. Data: 2003-12-28 21:26:44
    Od: Marcin Gondek <d...@n...e-utp.net>

    Andrzej Bursztynski wrote:

    > PS Do wszystkich polipowiczów - jak z chętnymi do moderowania i głosowaniem?

    Zawsze i wszędzie gotowy do powrotu moderacji :-)

    -----------
    Marcin Gondek / Drixter * ICQ 99230394 * GG 5576693 * MG8-6BONE
    perl -le's&&\$2)84%2<%X540|.%4&*y^BSD|\!->~X^w: .a-{@-^/print;'
    Neutrin - Vortal systemów nowej generacji http://www.neutrin.pl

  • 4. Data: 2003-12-28 21:44:06
    Od: Tomasz Nidecki <n...@t...net>

    Marcin Gondek <d...@n...e-utp.net> wrote in

    > Zawsze i wszędzie gotowy do powrotu moderacji :-)

    Ja rowniez za nia tesknie bardzo...

    --
    tomasz 'tonid' nidecki, zoliborz, warszawa, poland
    t...@t...net http://tonid.net http://endemic.org

  • 5. Data: 2003-12-28 21:50:30
    Od: "owz" <o...@s...net>

    Andrzej Bursztynski [_...@p...pl] popełnił[a] był[a] wiadomość:

    > PS Do wszystkich polipowiczów - jak z chętnymi do moderowania i
    > głosowaniem?

    MODERACJO WRÓÓÓÓÓÓÓĆĆĆ!!!!!
    owz@[antyspam]sciaga.pl

  • 6. Data: 2003-12-28 21:55:03
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    "owz" <o...@s...net> napisał(a):

    > MODERACJO WRÓÓÓÓÓÓÓĆĆĆ!!!!!

    Dajcie spokoj, to przeciez prowokacja pewnie byla.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 7. Data: 2003-12-29 04:01:24
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl>

    Witam,

    > PS Do wszystkich polipowiczów - jak z chętnymi do
    > moderowania i głosowaniem?

    I tym sposobem pojawily sie 4 offtopiczne posty na jeden, ktorego
    nalezalo zwyczajnie *zignorowac*! Horror!! W takim wypadku to
    ja tez chce moderacji, od tego narzekania mnie juz glowa boli :)
    EOT.
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl
    tel., sms: 602 461 806, http://www.konta.pl

  • 8. Data: 2003-12-29 16:55:07
    Od: Paweł Wójcik <p...@f...eu.org>

    Tomasz Nidecki wrote:

    > Marcin Gondek <d...@n...e-utp.net> wrote in

    > Ja rowniez za nia tesknie bardzo...

    Ja pójdę nawet o krok dalej. Jestem gotów postawić piwo moderatorowi :)
    No dobra, dwa piwa.

    --
    "Starcy wierzą we wszystko; mężczyźni poddają wszystko w wątpliwość;
    młodzi wiedzą wszystko." O. Wilde

  • 9. Data: 2003-12-29 17:32:37
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Paweł Wójcik wrote:
    > Ja pójdę nawet o krok dalej. Jestem gotów postawić piwo moderatorowi :)
    > No dobra, dwa piwa.

    a ja postawie tymbarka temu, kto sprawi, ze skonczy sie to marudzenie o
    moderacji :/

    --
    Mati (m...@m...net)
    One man can make a difference

  • 10. Data: 2003-12-29 20:55:37
    Od: tm <m...@p...fm>

    On 28 Dec 2003 20:18:17 GMT, Andrzej Bursztynski wrote:

    > PS Do wszystkich polipowiczów - jak z chętnymi do moderowania i głosowaniem?

    Po roku bez moderacji (więc jeszcze trochę czasu zostało ;) będzie można
    w miarę obiektywnie ocenić czy jest sens moderacji.

    --
    Tom