    From: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: było: znowu pijany skurwysyn
    Date: Fri, 7 Dec 2012 15:51:45 +0100

    "Sebastian Kaliszewski" <S...@n...softax.com.pl> schrieb
    im Newsbeitrag news:on09p9-qil.ln1@bozon.softax.pl...

    > Tak.

    > Puknij się.

    A co Ci tu nie pasuje? Uważasz, że 100 kmh w mieście to akurat bardzo
    prawidłowo?

    > Wpadł w poślizg bo jechał jak debil (którym zapewne jest) -- ale to nie
    > jest zabujstwo tylko stwarzanie zagrożenia, a nawet właśnie spowodowanie
    ^^^^^^^^
    Dla mnie to jest zabójstwo, bo był wielokrotnie ostrzegany - "mandaty", że
    nie zachowuje się prawidłowo posługując się urządzeniem, które może zagrozić
    życiu innych.

    > śmiertelnego wypadku.

    > Nonsens. Spowodował wcześniej wypadek (wypadek nie kolizję)?

    Jeździł jak popierdolony i za którymś z kolei razy zabił.

    > Sam to zrób, tym razem ze zrozumieniem.

    > No i?

    > A ten "człowiek walący" co jechał grzecznie tylko wpadł w zaparkowany
    > pojazd to nie ma prawa się sądzić i odwoływać?
    >
    > I jaki ten "człowiek walący" to za kratki trafił czy choćby "zawiasy"
    > dostał?

    > Na 10 lat zabrali ale nie zabiorą... Co ty pleciesz?

    Do Ciebie trzeba pisać dużymi literami? Jak mu zabiorą prawko to będzie
    jeździł bez ptawka, bo mu drugi raz nie zabiorą? Dotarło?