  • 1. Data: 2015-12-04 18:18:16
    Temat: cacka i cudeńka
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    istnieje jakiś profesjonalny zasilacz o napięciu i prądzie regulowanym
    zgrubnie i dokładnie o jakimś sporym zakresie napięcia i prądu (np.
    0-300V, 0-10A)?

  • 2. Data: 2015-12-04 18:19:05
    Temat: Re: cacka i cudeńka
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a jakby jeszcze miał kilka separowanych wyjść to by w ogóle było....

  • 3. Data: 2015-12-04 18:25:00
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 04.12.2015 um 18:18 schrieb platformowe głupki:
    > istnieje jakiś profesjonalny zasilacz o napięciu i prądzie regulowanym
    > zgrubnie i dokładnie o jakimś sporym zakresie napięcia i prądu (np.
    > 0-300V, 0-10A)?
    deltaelektronika
    http://www.delta-elektronika.nl/en/products/sm3300-s
    eries.html

    Ale nie wiem, czy chcesz za to płacić. Są bardzo dobre, mam tej firmy
    0-70V, 0-22A

    Waldek

  • 4. Data: 2015-12-04 18:28:48
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2015-12-04 o 18:25, Waldemar pisze:

    > http://www.delta-elektronika.nl/en/products/sm3300-s
    eries.html

    > Ale nie wiem, czy chcesz za to płacić. Są bardzo dobre, mam tej firmy
    > 0-70V, 0-22A

    Ale to pewnie ze 3-4 tysiące w walucie będzie?

    MJ

  • 5. Data: 2015-12-04 18:31:30
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a zapomniałem dodać, ważna jest dla mnie stabilność napięcia wyjściowego...

  • 6. Data: 2015-12-04 18:33:05
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    forsy nie mam, ale chciałbym wiedzieć co jest osiągalne...

  • 7. Data: 2015-12-04 20:53:02
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-12-04 o 18:28, Michał Jankowski pisze:

    eries.html

    > Ale to pewnie ze 3-4 tysiące w walucie będzie?

    Jakoś tak. Mamy w firmie kilka z serii 1500. W środku całkiem konkretny
    zasilacz impulsowy a nie liniowy.

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2015-12-04 23:09:11
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    eries.html

    > Ale to pewnie ze 3-4 tysiące w walucie będzie?

    http://www.triotest.com.au/shop/3300w-programmable-d
    c/3040-delta-sm-330-ar-22-3300w-0-165-300v-0-22-11a-
    1-or-3-phase-input.html

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2015-12-06 04:40:59
    Od: JaNus <bez@adresu>

    > istnieje jakiś profesjonalny zasilacz o napięciu i prądzie regulowanym
    > zgrubnie i dokładnie o jakimś sporym zakresie napięcia i prądu (np.
    > 0-300V, 0-10A)?

    Bądź tak... hm, uprzejmy? Niech będzie. Uprzejmy w stosunku do
    wszystkich grupowiczów, tudzież postaraj się o pewne minimum "zasługi na
    szacunek" - przez zadanie sobie choćby minimalnego trudu zerknięcia tu i
    ówdzie, aby się dowiedzieć, czy istnieje odpowiedź na pytanie, które Cię
    dręczy. Jeśli dręczy Ciebie, to jeszcze nie powód, abyś zadręczał nas tutaj!
    Zerkaj zawczasu np do Wikipedii, w Google, czy aukcje internetowe. Np.
    Allegro może na pytanie o ten zasilacz odpowiedzieć całkiem
    wyczerpująco! Toż to istny almanach tego, co i za co - można zdobyć w
    Polsce...

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!