eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniacall center › Re: call center
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: call center
    Date: Sat, 27 Feb 2010 17:05:15 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 18
    Message-ID: <hmbfs0$tv6$2@news.onet.pl>
    References: <hmbf2e$sj0$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-89-231-100-86.warszawa.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1267286720 30694 89.231.100.86 (27 Feb 2010 16:05:20 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 27 Feb 2010 16:05:20 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hmbf2e$sj0$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:230579
    [ ukryj nagłówki ]

    Chevy pisze:
    > witam!
    > poszukuję materiałów albo podpowiedzi w jaki sposób zbudować proste call
    > center 3-4 osobowe.
    > Jakie warunk kroki muszę podjąc aby coś takiego zbudować.
    > Słyszałem o rozwiązaniach softwarowych np SKYPE ale nie wiem jak to działa w
    > praktyce.



    Jak chcesz zrobić call center, jeśli nie znasz takich podstaw? Do
    3-4-osobowego call center potrzeba 3-4 telemarketerów, a z czego będą
    dzwonić, to już sprawa drugorzędna. Niech i nawet dzwonią z POPa za 6zł
    za 1000 minut na 2 tygodnie.


    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: