eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia › call center
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 23

  • 1. Data: 2010-02-27 15:51:43
    Temat: call center
    Od: "Chevy" <c...@h...com>

    witam!
    poszukuję materiałów albo podpowiedzi w jaki sposób zbudować proste call
    center 3-4 osobowe.
    Jakie warunk kroki muszę podjąc aby coś takiego zbudować.
    Słyszałem o rozwiązaniach softwarowych np SKYPE ale nie wiem jak to działa w
    praktyce.



  • 2. Data: 2010-02-27 16:05:15
    Temat: Re: call center
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Chevy pisze:
    > witam!
    > poszukuję materiałów albo podpowiedzi w jaki sposób zbudować proste call
    > center 3-4 osobowe.
    > Jakie warunk kroki muszę podjąc aby coś takiego zbudować.
    > Słyszałem o rozwiązaniach softwarowych np SKYPE ale nie wiem jak to działa w
    > praktyce.



    Jak chcesz zrobić call center, jeśli nie znasz takich podstaw? Do
    3-4-osobowego call center potrzeba 3-4 telemarketerów, a z czego będą
    dzwonić, to już sprawa drugorzędna. Niech i nawet dzwonią z POPa za 6zł
    za 1000 minut na 2 tygodnie.


    --
    Liwiusz


  • 3. Data: 2010-02-27 16:19:43
    Temat: Re: call center
    Od: "Chevy" <c...@h...com>


    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hmbfs0$tv6$2@news.onet.pl...
    > Chevy pisze:
    >> witam!
    >> poszukuję materiałów albo podpowiedzi w jaki sposób zbudować proste call
    >> center 3-4 osobowe.
    >> Jakie warunk kroki muszę podjąc aby coś takiego zbudować.
    >> Słyszałem o rozwiązaniach softwarowych np SKYPE ale nie wiem jak to
    >> działa w
    >> praktyce.
    >
    >
    >
    > Jak chcesz zrobić call center, jeśli nie znasz takich podstaw? Do
    > 3-4-osobowego call center potrzeba 3-4 telemarketerów, a z czego będą
    > dzwonić, to już sprawa drugorzędna. Niech i nawet dzwonią z POPa za 6zł za
    > 1000 minut na 2 tygodnie.
    >
    >

    Podstaw nie znam dlatego pytam. Bo może nie trzeba dzwonić po specjalistach
    jak można poczytać i zrobić to samemu.
    Centrum ma służyć tylko do odbierania rozmów.
    Np na stronie www sklepu internetowego jest infolinia gdy tel_1 i tel_2 sa
    zajete centralka kieruje na tel_3.
    O cos takiecgo chodzi.
    > --
    > Liwiusz



  • 4. Data: 2010-02-27 16:24:18
    Temat: Re: call center
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Chevy pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:hmbfs0$tv6$2@news.onet.pl...
    >> Chevy pisze:
    >>> witam!
    >>> poszukuję materiałów albo podpowiedzi w jaki sposób zbudować proste call
    >>> center 3-4 osobowe.
    >>> Jakie warunk kroki muszę podjąc aby coś takiego zbudować.
    >>> Słyszałem o rozwiązaniach softwarowych np SKYPE ale nie wiem jak to
    >>> działa w
    >>> praktyce.
    >>
    >>
    >> Jak chcesz zrobić call center, jeśli nie znasz takich podstaw? Do
    >> 3-4-osobowego call center potrzeba 3-4 telemarketerów, a z czego będą
    >> dzwonić, to już sprawa drugorzędna. Niech i nawet dzwonią z POPa za 6zł za
    >> 1000 minut na 2 tygodnie.
    >>
    >>
    >
    > Podstaw nie znam dlatego pytam. Bo może nie trzeba dzwonić po specjalistach
    > jak można poczytać i zrobić to samemu.
    > Centrum ma służyć tylko do odbierania rozmów.
    > Np na stronie www sklepu internetowego jest infolinia gdy tel_1 i tel_2 sa
    > zajete centralka kieruje na tel_3.
    > O cos takiecgo chodzi.


    Kup bramkę voip i poczytaj

    http://www.ipfon.pl/callcenter.htm

    A właściwie to w odwrotnej kolejności.

    --
    Liwiusz


  • 5. Data: 2010-02-27 17:25:08
    Temat: Re: call center
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Centrum ma służyć tylko do odbierania rozmów.
    > Np na stronie www sklepu internetowego jest infolinia gdy tel_1 i tel_2 sa
    > zajete centralka kieruje na tel_3.

    mozna to zrobic na wiele sposobow, np. 2x isdn + wlasna centrala, albo
    centrala u operatora, przykladowo v-pabx w erze



  • 6. Data: 2010-02-27 19:19:03
    Temat: Re: call center
    Od: "Chevy" <c...@h...com>


    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:hmbkhd$bb8$1@news.onet.pl...
    >> Centrum ma służyć tylko do odbierania rozmów.
    >> Np na stronie www sklepu internetowego jest infolinia gdy tel_1 i tel_2
    >> sa zajete centralka kieruje na tel_3.
    >
    > mozna to zrobic na wiele sposobow, np. 2x isdn + wlasna centrala, albo
    > centrala u operatora, przykladowo v-pabx w erze

    rozumiem to tak ze wykupuje ISDN ktory przydziela 20 numerow tel. podpinam
    to do centrali PBX i konfiguruje ja tak ze po wybraniu numeru_1 zglasza sie
    centralka na ktorej sa nagrane rozmowy w stylu "Fax wcisnij 1, Dzial
    sprzedazy 2 itp" i po wybraniu przez klienta 2 centrala szuka wolnego
    konsultanta. Kazdy konsultant ma przydzielony numer z tych 20.
    Tak to działa ?? czy zle rozumiem??

    >



  • 7. Data: 2010-02-27 19:24:25
    Temat: Re: call center
    Od: "Chevy" <c...@h...com>


    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hmbgvn$1ou$1@news.onet.pl...
    > Chevy pisze:
    >> Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    >> wiadomości news:hmbfs0$tv6$2@news.onet.pl...
    >>> Chevy pisze:
    >>>> witam!
    >>>> poszukuję materiałów albo podpowiedzi w jaki sposób zbudować proste
    >>>> call
    >>>> center 3-4 osobowe.
    >>>> Jakie warunk kroki muszę podjąc aby coś takiego zbudować.
    >>>> Słyszałem o rozwiązaniach softwarowych np SKYPE ale nie wiem jak to
    >>>> działa w
    >>>> praktyce.
    >>>
    >>>
    >>> Jak chcesz zrobić call center, jeśli nie znasz takich podstaw? Do
    >>> 3-4-osobowego call center potrzeba 3-4 telemarketerów, a z czego będą
    >>> dzwonić, to już sprawa drugorzędna. Niech i nawet dzwonią z POPa za 6zł
    >>> za 1000 minut na 2 tygodnie.
    >>>
    >>>
    >>
    >> Podstaw nie znam dlatego pytam. Bo może nie trzeba dzwonić po
    >> specjalistach jak można poczytać i zrobić to samemu.
    >> Centrum ma służyć tylko do odbierania rozmów.
    >> Np na stronie www sklepu internetowego jest infolinia gdy tel_1 i tel_2
    >> sa zajete centralka kieruje na tel_3.
    >> O cos takiecgo chodzi.
    >
    >
    > Kup bramkę voip i poczytaj
    >
    > http://www.ipfon.pl/callcenter.htm
    >
    > A właściwie to w odwrotnej kolejności.

    dobra i tania opcja na call center, ale wole poszukać czegoś na tradycyjnej
    lini telefonicznej tak jak kolega brum napisałem w poscie poniżej.
    Naczytałem się dużo o łatwym podsłuchu VoIP i ogólnie o słabych
    zabezpieczeniach. Ponoć łatwo spreparować pakiet który rozłącza klienta. I
    nie wiadomo do końca jak wypadnie jakość rozmowy.
    No ale coś za coś.
    Jednak 100zł abonamentu za ISDN pro to nie jest kosmiczna suma a jakość
    pewnie 10x lepsza.
    Takie moje zdanie moge sie mylic
    >
    > --
    > Liwiusz



  • 8. Data: 2010-02-27 19:35:57
    Temat: Re: call center
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > rozumiem to tak ze wykupuje ISDN ktory przydziela 20 numerow tel. podpinam
    > to do centrali PBX i konfiguruje ja tak ze po wybraniu numeru_1 zglasza
    > sie centralka na ktorej sa nagrane rozmowy w stylu "Fax wcisnij 1, Dzial
    > sprzedazy 2 itp" i po wybraniu przez klienta 2 centrala szuka wolnego
    > konsultanta. Kazdy konsultant ma przydzielony numer z tych 20.
    > Tak to działa ?? czy zle rozumiem??

    takie rozwiazanie jest jednym z wielu mozliwyc



  • 9. Data: 2010-02-27 21:24:50
    Temat: Re: call center
    Od: "Chevy" <c...@h...com>


    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:hmbs6m$d3$1@news.onet.pl...
    >> rozumiem to tak ze wykupuje ISDN ktory przydziela 20 numerow tel.
    >> podpinam to do centrali PBX i konfiguruje ja tak ze po wybraniu numeru_1
    >> zglasza sie centralka na ktorej sa nagrane rozmowy w stylu "Fax wcisnij
    >> 1, Dzial sprzedazy 2 itp" i po wybraniu przez klienta 2 centrala szuka
    >> wolnego konsultanta. Kazdy konsultant ma przydzielony numer z tych 20.
    >> Tak to działa ?? czy zle rozumiem??
    >
    > takie rozwiazanie jest jednym z wielu mozliwyc

    ok to dzieki za oswiecenie, teraz juz wiem w którym iść kierunku

    pozdrawiam

    >
    >



  • 10. Data: 2010-02-28 17:33:09
    Temat: Re: call center
    Od: "Jerki" <k...@p...onet.eu>

    Jak chcesz tanie call-center na tradycyjnym ISDN, zajrzyj na stronę
    www.ositron.pl
    Jarek

    Użytkownik "Chevy" <c...@h...com> napisał w wiadomości
    news:hmbrh8$u99$1@news.onet.pl...
    >
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:hmbgvn$1ou$1@news.onet.pl...
    >> Chevy pisze:
    >>> Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    >>> wiadomości news:hmbfs0$tv6$2@news.onet.pl...
    >>>> Chevy pisze:
    >>>>> witam!
    >>>>> poszukuję materiałów albo podpowiedzi w jaki sposób zbudować proste
    >>>>> call
    >>>>> center 3-4 osobowe.
    >>>>> Jakie warunk kroki muszę podjąc aby coś takiego zbudować.
    >>>>> Słyszałem o rozwiązaniach softwarowych np SKYPE ale nie wiem jak to
    >>>>> działa w
    >>>>> praktyce.
    >>>>
    >>>>
    >>>> Jak chcesz zrobić call center, jeśli nie znasz takich podstaw? Do
    >>>> 3-4-osobowego call center potrzeba 3-4 telemarketerów, a z czego będą
    >>>> dzwonić, to już sprawa drugorzędna. Niech i nawet dzwonią z POPa za 6zł
    >>>> za 1000 minut na 2 tygodnie.
    >>>>
    >>>>
    >>>
    >>> Podstaw nie znam dlatego pytam. Bo może nie trzeba dzwonić po
    >>> specjalistach jak można poczytać i zrobić to samemu.
    >>> Centrum ma służyć tylko do odbierania rozmów.
    >>> Np na stronie www sklepu internetowego jest infolinia gdy tel_1 i tel_2
    >>> sa zajete centralka kieruje na tel_3.
    >>> O cos takiecgo chodzi.
    >>
    >>
    >> Kup bramkę voip i poczytaj
    >>
    >> http://www.ipfon.pl/callcenter.htm
    >>
    >> A właściwie to w odwrotnej kolejności.
    >
    > dobra i tania opcja na call center, ale wole poszukać czegoś na
    > tradycyjnej lini telefonicznej tak jak kolega brum napisałem w poscie
    > poniżej.
    > Naczytałem się dużo o łatwym podsłuchu VoIP i ogólnie o słabych
    > zabezpieczeniach. Ponoć łatwo spreparować pakiet który rozłącza klienta. I
    > nie wiadomo do końca jak wypadnie jakość rozmowy.
    > No ale coś za coś.
    > Jednak 100zł abonamentu za ISDN pro to nie jest kosmiczna suma a jakość
    > pewnie 10x lepsza.
    > Takie moje zdanie moge sie mylic
    >>
    >> --
    >> Liwiusz
    >
    >

strony : [ 1 ] . 2 . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: