  • Data: 2009-01-02 07:02:20
    Temat: Re: cena domeny bez promocji
    Od: SpeX <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    vcore pisze:
    > Nie wiem gdzie takie ceny są, ja za przedluzenie domeny *.pl zaplacilem
    > ponad 120zł na home.pl ...

    W pytaniu było o .com które są znacząco tańsze od .pl.
    Poza tym serwisy takie jak home.pl nazwa.pl mają okropnie drogie
    przedłużanie domen. Średnio w takich firmach płaci się 2x niż zwykle.
    Ja za przedłużenie .org, zapłaciłem ~30zł, a nazwa.pl chciałą coś koło
    70. Za .pl płaciłem ok 80zł pół roku temu.