  • 1. Data: 2009-01-01 15:54:35
    Temat: cena domeny bez promocji
    Od: "Deni" <d...@w...pl>

    Witam,
    mam pytanie o cene domeny "com" bez promocji. Byc moze zle szukam, ale cos
    nie moge znalezc takiej informacji, bo wszedzie trafiam na promocyjne ceny
    za pierwszy rok... a jak wiadomo rok sie konczy i chcialabym juz teraz
    wiedziec ile przyjedzie mi zaplacic za kolejny okres. Ma ktos wiedze o tym
    ile to kosztuje?

    Pozdrawiam
    Deni

  • 2. Data: 2009-01-01 17:17:54
    Temat: Re: cena domeny bez promocji
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    25 PLN brutto

  • 3. Data: 2009-01-02 03:46:48
    Od: vcore <mail*TNIJ*@vcore.pl>

    lamer pisze:
    > 25 PLN brutto
    Nie wiem gdzie takie ceny są, ja za przedluzenie domeny *.pl zaplacilem
    ponad 120zł na home.pl ...

    --
    _ _ ___ ___ ___ ___
    \_/|___|___|_| |___| mail[at]vcore.pl

  • 4. Data: 2009-01-02 07:02:20
    Od: SpeX <s...@v...pl>

    vcore pisze:
    > Nie wiem gdzie takie ceny są, ja za przedluzenie domeny *.pl zaplacilem
    > ponad 120zł na home.pl ...

    W pytaniu było o .com które są znacząco tańsze od .pl.
    Poza tym serwisy takie jak home.pl nazwa.pl mają okropnie drogie
    przedłużanie domen. Średnio w takich firmach płaci się 2x niż zwykle.
    Ja za przedłużenie .org, zapłaciłem ~30zł, a nazwa.pl chciałą coś koło
    70. Za .pl płaciłem ok 80zł pół roku temu.

  • 5. Data: 2009-01-02 07:10:20
    Od: Naven <n...@e...edu.pl>

    Deni pisze:
> [...]
    > za pierwszy rok... a jak wiadomo rok sie konczy i chcialabym juz teraz
    > wiedziec ile przyjedzie mi zaplacic za kolejny okres. Ma ktos wiedze o tym

    Poszukaj dokładnie na stronie rejestratora u którego zamawiałeś domenę,
    cenna na pewno będzie podana.

  • 6. Data: 2009-01-02 12:29:33
    Od: "Deni" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Naven" <n...@e...edu.pl> napisał w wiadomości

    > Poszukaj dokładnie na stronie rejestratora u którego zamawiałeś domenę,
    > cenna na pewno będzie podana.

    Dzieki za podpowiedz, faktycznie mocno ukryte, ale znalazlam ;-)
    Na home.pl kosztuje 50 zl netto.

  • 7. Data: 2009-01-02 12:47:29
    Od: "Deni" <d...@w...pl>

    Użytkownik "SpeX" <s...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przedłużanie domen. Średnio w takich firmach płaci się 2x niż zwykle.
    > Ja za przedłużenie .org, zapłaciłem ~30zł, a nazwa.pl chciałą coś koło 70.

    Home.pl za .pl kaze placic 99 zl netto, za kolejny rok. Za .com jest 50 zl
    netto. Sisco ma podobne ceny.
    Mozesz powiedziec gdzie rejestrujesz domeny za 30 zl? Cena .org i .com
    powinna byc taka sama wiec wole zalatwic to u Twojego rejestratora skoro ma
    po 30 zl :-)

  • 8. Data: 2009-01-02 13:24:18
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik "Deni" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Mozesz powiedziec gdzie rejestrujesz domeny za 30 zl? Cena .org i .com
    > powinna byc taka sama wiec wole zalatwic to u Twojego rejestratora skoro

    ovh.pl

    lamer

  • 9. Data: 2009-01-02 16:37:33
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    Deni pisze:
> [...]
    > powinna byc taka sama wiec wole zalatwic to u Twojego rejestratora skoro ma

    1and1.com niemiecka firma $9 rocznie za com (ja jeszcze brałem po $7)
    gandi.net (Francuzi) - ceny ciut wyższe, ale oferują domeny w wielu
    różnych cc tld, więc można mieć wszystkie domeny w 1 miejscu.

  • 10. Data: 2009-01-02 17:07:24
    Od: "iso" <n...@i...pl>

    hi,

    > Dzieki za podpowiedz, faktycznie mocno ukryte, ale znalazlam ;-)
    > Na home.pl kosztuje 50 zl netto.

    .. i o jeden rok zgodnie z regulaminem musisz ją przedłużyć,
    żeby gdziekolwiek przenieść, jak chcesz płacić mniej
    za odnowienia.

    wr,
    www.isonet.pl