  • Data: 2007-10-05 19:19:47
    Temat: Re: ceny... ?
    Od: b...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    > tak trudno zrozumiec ta tabele ? to sa dodaktowe koszty miesieczne... ;/

    tak, trudno bylo
    teraz dopiero wpadlem ze poza kosztami megabitow osobno liczony jest
    koszt "łącza" po ktorym to idzie i to sa te koszty stale... jak sie ma umowe na
    3 lata, to przepraszam, ale dla mnie kosztami stalymi to sa wlasnie koszty
    megabitow, ale ten ktor robil ta tabelke ma inna percepcje niz ja
    tak czy inaczej nie chce teraz rozpoczynac dyskusji na temat "dostepnosci
    umyslowej tabelki" - dla uproszczenia sprawy przyjmijmy ze jestem skonczonym
    idiota

    > no to szukaj...

    wlasnie probuje i zaczalem od miejsca gdzie chyba kazdy jakies łącze ma i
    moglby sie podzielic swoja wiedza - nie oczekuje oczywiscie podania - sluchaj,
    ja mam 4000 zł, za 25 mbit i negocjowalem dlugo z Pania X w firmie Y, ale chyba
    mozna napisac: wydaje mi sie ze powinienes szukac w granicach x zł za 10 Mbit
    przy takich warunkach jak napisales - zaznaczajac ze to nic z nieba, tylko z
    doswiadczenia swojego lub kogos blizej nieokreslonego...

    Kuba