  • Data: 2019-06-28 17:36:07
    Temat: Re: ceny telefonów, skąd ten rozjazd?
    Od: ToMasz <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Myślę, że porównujesz pazerność i gnębienie własnego narodu z normalnym
    > rynkiem.

    wyobraź sobie taką sytuacje: masz biznes. Absolutne minimum opłacalności
    to sprzedaż (czegokolwiek) za 1000zł. ale średnia cena rynkowa takiego
    samego produktu to 1200zł. podnosisz cenę, towar sie sprzedaje. Czy to
    jest gnębienie narodu i pazerność? Nie bardzo. Jeśli są barany które
    kupią - niech płacą. Tak sie sprzedaje 99.9% produktów. ja bym
    powiedział że pazerność i gnębienie, występuje w takim przypadku, gdy
    rolnik za swoje produkty dostaje 14% ich rynkowej ceny. a gnębi go...
    końcowy sprzedawca? JEśli tak, to jego pomocnikami są rząd i klienci bez
    mózgów, którzy towar oceniają tylko na podstawie kolorowej reklamy

    ToMasz