  • Data: 2019-06-29 17:12:30
    Temat: Re: ceny telefonów, skąd ten rozjazd?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-28 o 11:55, p...@g...com pisze:
    > no bez jaj, ja wiem ze gwarancja itp ale przy telefonach do 1000 pln imho nie ma co
    sie napinac :-)

    > https://www.pepper.pl/promocje/xiaomi-mi9-se-6128gb-
    global-black-168842

    > 1.078zł

    Heh, USENET, gdzie nikt nie klika do końca w linki :]

    Uwielbiam takie "sytuacje". Odpowiednia argumentacja i adres :
    www.zdupy.com.pl/noichuj.html powoduje że ludzie dają wiarę, że tam jest
    coś napisane ale nie chce im się kliknąć o czytaniu już nie pisząc.

    Potrafią "dyskutować" całymi dniami o niczym :D ale konkretów brak.

    Prześledziłeś może wszystkie końcowe ceny, wszystkich wymienionych
    linków i "promocji" w tym watku, łącznie z "brak w magazynie"?

    Nie wiem, może tym co wystawiają tak dumpingowe ceny, zależy na kasie z
    przekierowań, lub na wyświetlaniu reklam?

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>