    Subject: Re: chkdsk i klonowanie [cross]
    Newsgroups: pl.comp.os.ms-windows.winnt,pl.comp.pecet
    From: rs <n...@n...spam.info>
    Date: Wed, 16 Nov 2016 10:38:08 -0500

    On 11/16/2016 5:26 AM, r...@k...pl wrote:
    > Tue, 15 Nov 2016 11:43:20 -0500, w
    > <582b3b2c$0$34524$c3e8da3$b...@n...astraweb.com
    >, rs

    > Być może przy intensywnym sekwencyjnym odczycie po prostu dysk siada.

    hmmm. moze byc.

    > A po sklonowaniu Clone Pro dysk docelowy wstaje? Raczej powinien jeżeli
    > sklonowanie zakończyło się, a wysypał się podczas weryfikacji.

    raz mi sie udalo sklonowac dysk tak, ze po problemach podczas bootowania
    system wstawal. nie wiem na ile byl stabilny, ale bledy przy bootowaniu
    byly wystarczajaco niepokojące.

    > Odinstaluj co możesz, przegraj co możesz i skasuj, potem sklonuj tylko używane
    > sektory.

    dzieki za sugestie, ale to chyba juz troche za duzo zachodu. to juz
    raczej zainstaluje system na nowym dysku. <rs>