  • 1. Data: 2016-11-15 17:43:20
    Temat: chkdsk i klonowanie [cross]
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    mam do wymiany dysk w laptopie. żeby nie było niespodzianek najpierw
    sprawdziłem źródłowy dysk za pomocą chkdsk. nie było żadnych błędów.
    zacząłem klonować. najpierw przy użyciu HD Clone Pro, ale odmówił
    współpracy podczas weryfikacji. najnowsza clonezilla również
    stwierdziła, ze na dysku są błędy. HD regenerator powiedział po
    przeczesaniu dysku do trzech czwartych, stwierdził, że dysk "nie jest
    gotowy". dodam, ze system zainstalowany na tym dysku chodzi bez żadnego
    problemu. żadnych błędów systemowych w logach. jaki czort?
    ktoś podsunie jakiś pomysł, co z tym fantem zrobić, z wyjątkiem
    instalacji systemu na nowym twardym dysku. z góry dzięki. <rs>

  • 2. Data: 2016-11-15 17:56:20
    Temat: Re: chkdsk i klonowanie [cross]
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    W dniu 15.11.2016 o 17:43, rs pisze:
> [...]
    > ktoś podsunie jakiś pomysł, co z tym fantem zrobić, z wyjątkiem
    > instalacji systemu na nowym twardym dysku. z góry dzięki. <rs>

    jeślispodziewaszsiępomocynanewsachtopopierwszezacząć
    pisaćtakżebyludziedaliradetoprzeczytać
    --
    Olek

  • 3. Data: 2016-11-15 18:13:24
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 11/15/2016 11:56 AM, Olek wrote:

    > jeślispodziewaszsiępomocynanewsachtopopierwszezacząć
    pisaćtakżebyludziedaliradetoprzeczytać

    bardzo ci współczuje tej przypadłości. <rs>

  • 4. Data: 2016-11-15 20:04:47
    Od: Mateusz Rzyski <m...@z...pl>

    W dniu wtorek, 15 listopada 2016 17:43:25 UTC+1 użytkownik rs napisał:
> [...]
    > ktoś podsunie jakiś pomysł, co z tym fantem zrobić, z wyjątkiem
    > instalacji systemu na nowym twardym dysku. z góry dzięki. <rs>

    3 programy wykazały że coś jest nie tak z dyskiem twardym. Na logikę, proponuję
    jeszcze raz sprawdzić dysk chkdsk. Jeśli tym razem nic nie wykaże, warto byłoby
    sprawdzić go też innym programem. Naprawdę bardzo dziwna sytuacja.

  • 5. Data: 2016-11-15 20:33:23
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2016-11-15 o 17:43, rs pisze:
> [...]
    > ktoś podsunie jakiś pomysł, co z tym fantem zrobić, z wyjątkiem
    > instalacji systemu na nowym twardym dysku. z góry dzięki. <rs>

    Skoro stary dysk sprawny to niesprawny nowy. Nie piszesz abyś go sprawdził.

  • 6. Data: 2016-11-15 20:47:47
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 11/15/2016 2:33 PM, t-1 wrote:

    > Skoro stary dysk sprawny to niesprawny nowy. Nie piszesz abyś go sprawdził.

    nowy jest nowy, ale też dla pewności sprawdzony. <rs>

  • 7. Data: 2016-11-15 23:34:25
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Tue, 15 Nov 2016 11:43:20 -0500, rs napisał(a):

    > mam do wymiany dysk w laptopie.

    wyszukaj badsectory np. programikiem hdtune.

    --
    jg

  • 8. Data: 2016-11-16 02:06:09
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 11/15/2016 5:34 PM, jg wrote:

    > wyszukaj badsectory np. programikiem hdtune.

    dzięki, ale to mi nic nie da, bo ten program nie naprawia sektorów,
    tylko je pokazuje. programy do klonowania tez pokazują uszkodzone
    sektory. <rs>

  • 9. Data: 2016-11-16 02:59:53
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 11/15/2016 2:04 PM, Mateusz Rzyski wrote:

> [...]
    > proponuję jeszcze raz sprawdzić dysk chkdsk. Jeśli tym razem nic nie
    > wykaże, warto byłoby sprawdzić go też innym programem. Naprawdę

    owszem dziwna. zapuściłem chkdsk jeszcze raz. to samo. nic. podpiąłem
    dysk do innego kompa. zapuściłem znowu. znalazł dość pokaźną liczbę
    złych sektorów, niby je naprawił, ale jak chce klonować, to clonezilla
    nadal płacze, że nie może przeczytać sektorów. HDClone się zatrzymuje. <rs>

  • 10. Data: 2016-11-16 11:26:23
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 15 Nov 2016 11:43:20 -0500, w
    <582b3b2c$0$34524$c3e8da3$b...@n...astraweb.com
    <n...@n...spam.info> napisał(-a):

> [...]
    > ktoś podsunie jakiś pomysł, co z tym fantem zrobić, z wyjątkiem
    > instalacji systemu na nowym twardym dysku. z góry dzięki. <rs>

    Być może przy intensywnym sekwencyjnym odczycie po prostu dysk siada.
    A po sklonowaniu Clone Pro dysk docelowy wstaje? Raczej powinien jeżeli
    sklonowanie zakończyło się, a wysypał się podczas weryfikacji.

    Odinstaluj co możesz, przegraj co możesz i skasuj, potem sklonuj tylko używane
    sektory.