    From: "Grzybol" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: chopper king łoś 50
    Date: Fri, 25 Jul 2014 14:26:49 +0200

    Użytkownik "Baczek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:53d235bc$0$2143$65785112@news.neostrada.pl... W dniu 2014-07-24 17:08,
    Grzybol pisze:
> [...]
    z.pl...
    > Powinieneś być bardziej wyrozumiały. Może us-ej ma upośledzenie w stopniu
    > średnim lub znacznym i taki wpis jest dla nie go terapią?
    > Pozdrawiam

    W sumie to nie moja bajka. Niech się martwią rodzice tych pokrętów,
    nauczyciele itp. Swoją drogą, to czy nie jest jakaś degradacja nauczania
    ogólnie rzecz ujmując? Wydaje mi się, że to nie wina dzieci. Hamburgery z
    McDonaldów aż takiego wpływu na nie miały. Bardziej obstawiałbym nieuctwo,
    niedoczenie, niewiedzę, nieumiejętność w przekazywaniu wiedzy (niewiedzy)
    przez ludzi, którzy zatrudnieni są w szkołach jako nauczyciele. Kiedyś
    nauczyciel to był nauczyciel...

    --
    Grzybol