  • 1. Data: 2009-04-12 20:26:33
    Temat: chrom
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    czy ktoś wie, czy chrom mozna przeszlifować i później spoloerować - jak np.
    lakier?

    Oczywiście mówie o szlifowaniu papierem o gradacji rzędu 2000 ... czyli
    deliktanie.

    ps.albo inne sposoby usunięcia przypalonego pokrowca z tłumika
    (sama pasta polerska, rozpuszczalnik nitro oraz mechaniczne drapanie
    paznokciem - nie dały rady)

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 2. Data: 2009-04-12 21:09:48
    Temat: Re: chrom
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Kuba (aka cita) pisze:
> [...]
    >
    > ps.albo inne sposoby usunięcia przypalonego pokrowca z tłumika
    > (sama pasta polerska, rozpuszczalnik nitro oraz mechaniczne drapanie

    W Lidlu 2tyg temu (w tej promocji z akc.motocyklowymi) był taki psikacz
    do czyszczenia metalu, żrący itd z bardzo ostrym pouczeniem że jak
    zostawisz na lakierze powyżej kilku minut to nie gwarantuja itd.

    Akurat nie miałem okazji próbować, ale może o coś takiego chodzi...

  • 3. Data: 2009-04-12 21:41:49
    Od: "Sławek " <s...@N...gazeta.pl>

    Kuba \(aka cita\) <y...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > ps.albo inne sposoby usunięcia przypalonego pokrowca z tłumika
    > (sama pasta polerska, rozpuszczalnik nitro oraz mechaniczne drapanie

    Nie szlifuj zadnym papierem bo zmatowisz! W sklepach motoryzacyjnych lub
    marketach można kupić specjalne "mleczko" do czyszczenia chromów!
    Pięknie udało mi się zczyścić napaloną gumę z bucików jakiegoś bachora co go
    bez pytania, jego rodzice wsadzili na moja wypieszczona rututnie!

    Co to wogole za chamstwo w panstwie? :)

  • 4. Data: 2009-04-12 21:50:14
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Sławek wydusił z siebie te słowy:

    > Kuba \(aka cita\) <y...@w...pl> napisał(a):

    > Nie szlifuj zadnym papierem bo zmatowisz!

    no wlasnie o to chodzi - pytam, czy później da sie wypolerować (tak jak
    lakier) czy zbyt twarde cholerstwo

> [...]
    > Pięknie udało mi się zczyścić napaloną gumę z bucików jakiegoś
    > bachora co go bez pytania, jego rodzice wsadzili na moja wypieszczona

    wszelkie pasty zawiodły. Z gumą z butów nigdy nie mialem problemów .. ten
    pokrowiec jednak przyjarał sie jakoś tak masakrycznie,z e niczym tego zdjąc
    nie moge :(

  • 5. Data: 2009-04-13 07:09:36
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał

    > ps.albo inne sposoby usunięcia przypalonego pokrowca z tłumika

    Caly dzien usuwalem resztki reklamowki z kolektora wydechowego :(
    Najpierw listwa z twardego drewna, potem pasta polerska.
    Niewielkie zmatowienie jednak pozostalo - tak ze lepiej chyba jakas
    zraca chemie zastosowac.
    Pozdr

    --
    Hinek
    Deauville i inne..

  • 6. Data: 2009-04-13 08:10:35
    Od: v...@p...onet.pl

    On 12 Kwi, 22:26, "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Kuba (aka cita) gg:1461968  www.cita.pl
    > Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    > HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

    witam. nie wiem na czym to jest ale sprobowac mozna pod wplywem ciepla
    suszarka itp .nie przypalac bo zmieni kolor . zracych np soda kwas nie
    stosowac . twarde drewno lub tworzywo sztuczne.tym sprobowac zdjac .
    pzdr vivaldi bmw k 100

  • 7. Data: 2009-04-13 08:22:58
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Kuba (aka cita) pisze:
    > czy ktoś wie, czy chrom mozna przeszlifować i później spoloerować - jak
    > np. lakier?
    >
    > Oczywiście mówie o szlifowaniu papierem o gradacji rzędu 2000 ... czyli
    > deliktanie.

    Zniszczysz chrom.

    > ps.albo inne sposoby usunięcia przypalonego pokrowca z tłumika
    > (sama pasta polerska, rozpuszczalnik nitro oraz mechaniczne drapanie
    > paznokciem - nie dały rady)

    Jak juz pisano - skrobac delikatnie, ew. sprobowac srodek do czyszczenia
    piekarnikow.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 8. Data: 2009-04-13 08:58:41
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Kuczu wydusił z siebie te słowy:

    > Zniszczysz chrom.

    Pytanie jest jasne - czy nikt nie może normalnie odpowiedziec "nie, nie da
    sie polerować chromu" tylko każdy musi dorzucić jakąś uwage .. ehh

    > Jak juz pisano - skrobac delikatnie, ew. sprobowac srodek do
    > czyszczenia piekarnikow.

    w koncu konkretna rada
    ps. a co to za środek?

  • 9. Data: 2009-04-13 09:01:02
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik wydusił z siebie te słowy:

    > witam. nie wiem na czym to jest ale sprobowac mozna pod wplywem ciepla
    > suszarka itp .nie przypalac bo zmieni kolor . zracych np soda kwas nie
    > stosowac . twarde drewno lub tworzywo sztuczne.tym sprobowac zdjac .

    twarde drewno też rysuje chrom, plastik tym bardziej :(

    Jak już pisalem problem polega na tym, ze popełniłem błąd i jeździłem z tym
    czymś na tłumiku, co spowodowało, ze plastik zmienił sie w spaloną
    skorupke - wiec już zmienił kolor pod wpływem ciepła.
    Skrobanie nie wchodzi w gre - zostało już wypróbowane.

  • 10. Data: 2009-04-13 09:09:46
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Kuba (aka cita) pisze:

    > Pytanie jest jasne - czy nikt nie może normalnie odpowiedziec "nie, nie
    > da sie polerować chromu" tylko każdy musi dorzucić jakąś uwage .. ehh

    Ale co ja Ci napisalem ? Chromu sie nie da przeszlifowac i wypolerowac
    bo go szlag trafi. Chrom jest za twardy na takie zabawy.

    > w koncu konkretna rada
    > ps. a co to za środek?

    A rozne sa. Idz do sklepu i znajdz jakas dobra pianke do czyszczenia
    piekarnikow.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!