    From: xuesheng <p...@e...fi>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: chrząszcz
    Date: Tue, 28 Jul 2009 04:45:10 -0700 (PDT)

    On 13 Lip, 19:06, xuesheng <p...@e...fi> wrote:
    > On 13 Lip, 11:04, Kicer <a...@...c> wrote:
    [...]

    http://sourceforge.net/projects/chrzaszcz/

    Dzisiaj wysłałem release 0.0.3 (beta).
    - można już pograć
    - poprawiłem "status screen"
    - dodałem postać gracza (człowiek z mieczem i tarczą, zamiast orka)
    - dodałem ikony ułatwiające odgadnięcie znaczenia teleportów
    - wyrzuciłem pierwszą wersję muzyki, nie podobała mi się, zamiast tego
    jest inna
    - zmieniłem font (na nieco bardziej czytelny)
    - napisałem dokument dla gracza (doc/chrzaszcz_for_players.odt)
    - configure sprawdza również obecność plików nagłówkowych odpowiednich
    bibliotek, możliwe jest zbudowanie z opcjami --without-xml, --without-
    sound

    Orki używają specjalnych określeń na pewne stany gracza - te
    określenia są ważne. Na razie pomagają wybrać teleporty. Postaram się
    w następnej wersji jeszcze bardziej uwypuklić ich znaczenie.
    "Chrząszcz" powstał głównie po to, żeby "złowić" kogoś, kto uzna ten
    pomysł za interesujący, mam na myśli zwłaszcza Kolegów zajmujących się
    AI. Wiele sobie obiecuję po rozszerzeniu tej koncepcji o wiedzę
    niepełną/niepewną, tak, żeby gracz nie znał do końca wszystkich swoich
    atrybutów.

    Pozdrawiam,
    Paweł Biernacki