    From: Michał V-R <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: [ciekawostka] Ceny paliw w Polszy
    Date: Tue, 22 Nov 2011 10:38:07 +0100

    W dniu 2011-11-22 01:26, Nikanor pisze:

    > A to przez rząd i polityków? Zmień pracę. Załóż firmę. No bądźcie, jeden
    > z drugim, trochę bardziej w życiu samodzielni, jak ci Amerykanie wasi. A
    > tu tylko "daj daj daj". Bo mi się dupy ruszyć nie chce.

    A przez kogo? Ja nie mam roszczeniowego stosunku do zycia, zauwazylem
    tylko jedna rzecz, teraz wiecej pracuje, a mam mniej kasy jak kiedys.

    > To co cię powstrzymuje? Masz bierne prawo wyborcze. Zasuwaj do władzy,
    > co się tu wypłakujesz na grupie motocyklowej?
    Wlasnie to, co powinno powstrzymac wiekszosc, nie jestem politologiem,
    nie znam sie na tym, wiec sie nie pcham, tam gdzie nic nie zrobie
    pozytecznego, bo najnormalniej w swiecie nie bede potrafil.
    Własnie taka mentalnosc jak twoja, przyczynia sie do tego co mamy.
    Jestes szczesliwy, bo ci tak w tvn powiedzieli

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy