  • Data: 2011-11-22 17:52:15
    Temat: Re: [ciekawostka] Ceny paliw w Polszy
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22.11.2011 Leszek Karlik <l...@h...pl> napisał/a:

    > A co do dymania to wolę jednak Europę niż Stany, przynajmniej nie mamy
    > rozbudowanego kompleksu więzienno-policyjnego, gigantycznych nierówności
    > społecznych, opieki zdrowotnej będącej przyczyną numer jeden bankructw
    > osobistych również wśród osób posiadających ubezpieczenia medyczne i
    > ogólnie jakoś swobody obywatelskie u nas są trochę popularniejsze niż
    > w Stanach.

    Tajest, jak wiadomo można u nas publicznie głosić co się myśli, nawet
    jeśli nie są to aktualnie popularne opinie. Można też oczywiście
    publicznie wyrażać co się myśli o władzy i jej działaniach i zaraz
    potem dobrowolnie poddać się karze. Gwarancja swobód obywatelskich jest
    jak wiadomo immanentną cechą naszego prawa, historii i tradycji.
    Tacy Amerykanie co to właśnie wprowadzają u siebie zamordyzm to
    oczywiście mogliby się od nas uczyć. Tylko czy szacunku do wolności
    jednostki? No może jakichś innych, tyle że nic mi jakoś nie przychodzi
    na myśl.

    --
    kakmaratgmaildotcom