  • Data: 2009-04-16 07:54:28
    Temat: Re: co play daje za przeniesienie
    Od: "Bolek" <t...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dominik & Co" <D...@i...com> napisał
    w wiadomości news:gs6gpm$cpq$3@inews.gazeta.pl...

    > Mobilking. Z tym, że jak do nich dzwonię, to oczywiście wszystko
    > OK, wredny Play nie chce przenieść. Jak dzwonię do Play, to wredny Mobilking
    > blokuje. Ręce opadają, w końcu zobowiązali się (Play), że wszystko
    > załatwią za mnie i mają na to pełnomocnictwo...

    Jesteś w gorącej wodzie kąpany, wyjaśnij w czym problem.
    Generalnie każdy operator rzuca kłody pod nogi,
    żebyś miał trudności z przeniesieniem i machnął na to ręką.
    Ja miałem problemy z zarejestrowałem, wnioski o rejestrację
    numeru u starego operatora były odrzucane bez podania przyczyny,
    dopiero za czwartym razem się udało.
    Osobom, które mają podobne problemy, polecam forum Telekceważeni,
    gdzie wypowiadają się eksperci z UKE.

    Bolek