  • 1. Data: 2009-04-15 11:42:32
    Temat: co play daje za przeniesienie
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    Jakie bonusy Play daje za przeniesienie numeru z innej sieci?
    Chodzi mi o Play Fresh
    az

  • 2. Data: 2009-04-15 12:24:42
    Temat: Re: co play daje za przeniesienie
    Od: "Bolek" <t...@t...com>

    Użytkownik "Tomek" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Jakie bonusy Play daje za przeniesienie numeru z innej sieci?
    > Chodzi mi o Play Fresh
    > az

    To co opisali tutaj:
    http://web.playmobile.pl/pl/play-karta/promocje/prze
    jscie/index.html

    Te doładowania 3x20zł ważne są do końca miesiąca w którym zostały
    przydzielone, więc jak np. złożysz wniosek o przeniesienie dziś
    15.04, nową kartę aktywujesz 23.04, to będziesz miał ok. tygodnia
    na wygadanie tych dwóch dych. To samo z dodatkowym bonusem,
    który wybierzesz spośród trzech.
    Jeszcze jedno, nie trzeba kupować startera za 30zł, zmodyfikowali
    promocję i może być też starter za 9zł.

    Bolek

  • 3. Data: 2009-04-15 12:31:07
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Bolek napisał(a):

> [...]
    > 15.04, nową kartę aktywujesz 23.04, to będziesz miał ok. tygodnia
    > na wygadanie tych dwóch dych. To samo z dodatkowym bonusem,

    Przeczytaj regulamin promocji, w szczególności punkt 6.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 4. Data: 2009-04-15 12:32:01
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Tomek napisał(a):
    > Jakie bonusy Play daje za przeniesienie numeru z innej sieci?

    Co daje to daje, niech Ci najpierw przeniesie. Mój numer
    przenosi już ponad dwa tygodnie...

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 5. Data: 2009-04-15 12:43:53
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Dominik & Co"
    > Co daje to daje, niech Ci najpierw przeniesie. Mój numer
    > przenosi już ponad dwa tygodnie...

    A który op ma problem z uwolnieniem?

  • 6. Data: 2009-04-15 12:44:12
    Od: "Bolek" <t...@t...com>

    Użytkownik "Dominik & Co" <D...@i...com> napisał
    w wiadomości news:gs4k2b$7jd$1@inews.gazeta.pl...

    > Przeczytaj regulamin promocji, w szczególności punkt 6.

    Faktycznie, zasugerowałem datą, która podana jest po wykręceniu *101#.
    Regulamin jednak nie określa jasno czy te 20zł przechodzi czy też nie.
    Bolek

  • 7. Data: 2009-04-15 13:07:14
    Od: "bartekk" <k...@g...com>

    "Dominik & Co" <D...@i...com> wrote in
    message news:gs4k42$7jd$2@inews.gazeta.pl...
    > Co daje to daje, niech Ci najpierw przeniesie. Mój numer
    > przenosi już ponad dwa tygodnie...

    Moj przeszedl z Orange w rowny tydzien.

  • 8. Data: 2009-04-15 13:10:07
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    Dominik & Co pisze:

    > Co daje to daje, niech Ci najpierw przeniesie. Mój numer
    > przenosi już ponad dwa tygodnie...

    a to ciekawe, bo mnie już po 1 dniu złożenia wniosku, ERA TT pobrała 50
    zł i mam mieć już w piętek przeniesiony do Playa
    az

  • 9. Data: 2009-04-15 13:13:13
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    bartekk pisze:

    > Moj przeszedl z Orange w rowny tydzien.

    powiedz, czy gdzieś pokazują tą kwotę 20 zł, czy jak zwykle jest ukryta
    i nie wiadomo ile z niej zostało do wygadania :(
    az

  • 10. Data: 2009-04-15 13:16:48
    Od: "bartekk" <k...@g...com>

    "Tomek" <a...@n...pl> wrote in message news:gs4mji$v0i$2@news.onet.pl...

    > powiedz, czy gdzieś pokazują tą kwotę 20 zł, czy jak zwykle jest ukryta i nie
    > wiadomo ile z niej zostało do wygadania :(

    Na stronie nigdzie nie mozna jej sprawdzic. Pod *101# jest pokazana :) Najpierw
    pokazuje kwote podstawowa, a pozniej te srodki promocyjne.