  • Data: 2009-04-16 08:31:15
    Temat: Re: co play daje za przeniesienie
    Od: "Bolek" <t...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dominik & Co" <D...@i...com> napisał
    w wiadomości news:gs6oqc$he3$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja niespotykanie spokojny człowiek jestem ;-)
    >
    > I poniekąd akurat ten numer będę miał w dupie, o ile Play raczy mi i żonie
    > przenieść numery z Carrefour Mova, dlatego nie awanturuję się wcale :-)
    >
    > Numer jest zarejestrowany, dane zgadzają się z dowodem osobistym i z wnioskiem
    > złożonym u Playa. Stosowna kasa na koncie jest. I tyle. Brak zdjęcia
    > cołaski z konta, brak sms o przejściu, brak czegokolwiek.
    >
    > Wizyta w Germanosie, złożenie wniosku- OK.
    > Czas mija, brak efektu, wizyta w Germanosie, panienka z okienka sprawdza
    > sobie w "systemie", wszystko OK, powinno być dobrze. Nie jest.
> [...]

    Cołaską to się akurat nie przejmuj, bo mi nie ściągnęli kasy z konta w ogóle
    i mogłem z niej korzystać tak długo jak była aktywna stara karta.
    Z tego co pamiętam stary operator ma 2 dni na pisemne ustosunkowanie się
    do wniosku o przeniesienie, więc Play poinformuje Cię jaka jest odpowiedź.
    Jeśli dwukrotnie poprawnie wypełniony wniosek nie przyniesie rezultatu
    i MK nie zasłania się brakiem możliwości technicznych to smaruj pismo
    do u...@u...gov.pl (musi to być skarga), załącz skany pism.
    Podobno o dziwo to bardzo pomaga.

    Bolek