eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmco play daje za przeniesienie › Re: co play daje za przeniesienie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.
    ipartners.pl!not-for-mail
    From: "Bolek" <t...@t...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: co play daje za przeniesienie
    Date: Thu, 16 Apr 2009 10:31:15 +0200
    Organization: GTS Energis
    Lines: 54
    Message-ID: <gs6qco$2hjj$1@news2.ipartners.pl>
    References: <gs4h9i$ftm$1@news.onet.pl> <gs4k42$7jd$2@inews.gazeta.pl>
    <gs4kqe$ci7$1@inews.gazeta.pl> <gs6gpm$cpq$3@inews.gazeta.pl>
    <gs6o7s$2gfl$1@news2.ipartners.pl> <gs6oqc$he3$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.8.184.114
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1239870680 83571 217.8.184.114 (16 Apr 2009 08:31:20 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 16 Apr 2009 08:31:20 GMT
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:968629
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Dominik & Co" <D...@i...com> napisał
    w wiadomości news:gs6oqc$he3$1@inews.gazeta.pl...
    > Bolek napisał(a):
    >
    >> Jesteś w gorącej wodzie kąpany, wyjaśnij w czym problem.
    >
    > Ja niespotykanie spokojny człowiek jestem ;-)
    >
    > I poniekąd akurat ten numer będę miał w dupie, o ile Play raczy mi i żonie
    > przenieść numery z Carrefour Mova, dlatego nie awanturuję się wcale :-)
    >
    > Numer jest zarejestrowany, dane zgadzają się z dowodem osobistym i z wnioskiem
    > złożonym u Playa. Stosowna kasa na koncie jest. I tyle. Brak zdjęcia
    > cołaski z konta, brak sms o przejściu, brak czegokolwiek.
    >
    > Wizyta w Germanosie, złożenie wniosku- OK.
    > Czas mija, brak efektu, wizyta w Germanosie, panienka z okienka sprawdza
    > sobie w "systemie", wszystko OK, powinno być dobrze. Nie jest.
    > Następna wizyta w Germanosie, panienka dzwoni do Mobilkinga, "lada chwila"
    > mają pobrać cołaskę. Tydzień mija- nie pobierają. Dzwonię do Germanosa,
    > "Mobilking robi trudności, niech Pan się u nich upomina". Dzwonię do
    > MK, "żadnych trudności nie robimy, numer gotowy do przeniesienia".
    > Mail do BOK Play- na razie cisza.
    >

    Cołaską to się akurat nie przejmuj, bo mi nie ściągnęli kasy z konta w ogóle
    i mogłem z niej korzystać tak długo jak była aktywna stara karta.
    Z tego co pamiętam stary operator ma 2 dni na pisemne ustosunkowanie się
    do wniosku o przeniesienie, więc Play poinformuje Cię jaka jest odpowiedź.
    Jeśli dwukrotnie poprawnie wypełniony wniosek nie przyniesie rezultatu
    i MK nie zasłania się brakiem możliwości technicznych to smaruj pismo
    do u...@u...gov.pl (musi to być skarga), załącz skany pism.
    Podobno o dziwo to bardzo pomaga.

    Bolek



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: