-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.
ipartners.pl!not-for-mail
From: "Bolek" <t...@t...com>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: co play daje za przeniesienie
Date: Thu, 16 Apr 2009 10:31:15 +0200
Organization: GTS Energis
Lines: 54
Message-ID: <gs6qco$2hjj$1@news2.ipartners.pl>
References: <gs4h9i$ftm$1@news.onet.pl> <gs4k42$7jd$2@inews.gazeta.pl>
<gs4kqe$ci7$1@inews.gazeta.pl> <gs6gpm$cpq$3@inews.gazeta.pl>
<gs6o7s$2gfl$1@news2.ipartners.pl> <gs6oqc$he3$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 217.8.184.114
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: news2.ipartners.pl 1239870680 83571 217.8.184.114 (16 Apr 2009 08:31:20 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 16 Apr 2009 08:31:20 GMT
X-Priority: 3
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:968629
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Dominik & Co" <D...@i...com> napisał
w wiadomości news:gs6oqc$he3$1@inews.gazeta.pl...
> Bolek napisał(a):
>
>> Jesteś w gorącej wodzie kąpany, wyjaśnij w czym problem.
>
> Ja niespotykanie spokojny człowiek jestem ;-)
>
> I poniekąd akurat ten numer będę miał w dupie, o ile Play raczy mi i żonie
> przenieść numery z Carrefour Mova, dlatego nie awanturuję się wcale :-)
>
> Numer jest zarejestrowany, dane zgadzają się z dowodem osobistym i z wnioskiem
> złożonym u Playa. Stosowna kasa na koncie jest. I tyle. Brak zdjęcia
> cołaski z konta, brak sms o przejściu, brak czegokolwiek.
>
> Wizyta w Germanosie, złożenie wniosku- OK.
> Czas mija, brak efektu, wizyta w Germanosie, panienka z okienka sprawdza
> sobie w "systemie", wszystko OK, powinno być dobrze. Nie jest.
> Następna wizyta w Germanosie, panienka dzwoni do Mobilkinga, "lada chwila"
> mają pobrać cołaskę. Tydzień mija- nie pobierają. Dzwonię do Germanosa,
> "Mobilking robi trudności, niech Pan się u nich upomina". Dzwonię do
> MK, "żadnych trudności nie robimy, numer gotowy do przeniesienia".
> Mail do BOK Play- na razie cisza.
>
Cołaską to się akurat nie przejmuj, bo mi nie ściągnęli kasy z konta w ogóle
i mogłem z niej korzystać tak długo jak była aktywna stara karta.
Z tego co pamiętam stary operator ma 2 dni na pisemne ustosunkowanie się
do wniosku o przeniesienie, więc Play poinformuje Cię jaka jest odpowiedź.
Jeśli dwukrotnie poprawnie wypełniony wniosek nie przyniesie rezultatu
i MK nie zasłania się brakiem możliwości technicznych to smaruj pismo
do u...@u...gov.pl (musi to być skarga), załącz skany pism.
Podobno o dziwo to bardzo pomaga.
Bolek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Przerabianie na Indonezje
- ekran sie odspaja
- app do udostepniania ekranu tel (obraz + audio) na ekran tv
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- steve balmer o iphonie w 2007
- sortowanie w androidzie
- Re: Głośniki
- Papiery na drona?
- Lejek + zdalne zarządzanie, coś jak telemetria, jaka oferta.
- Odzyskiwanie konta Google'a po utracie telefonu
- Zdalna rejestracja SIM
- Re: BOUKUN
- Re: BOUKUN
- [Off-topic] Jak zrobic prosta mape lokalizacji?
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław