  • Data: 2017-03-20 20:48:35
    Temat: Re: co zamiast "polskiego samochodu elektrycznego"
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 3/20/2017 11:50 AM, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Aż tu nagle się okazuje, że winnym klątwy wiszącej nad całum krajem i
    > przechodzącej z pokolenia na pokolenie jest Mickiewicz Adam!

    Gratuluje niepojmowania problemu.

    Problemem jest nadmiar przedmiotów tumanistycznych w kontekście wielkich
    planów unowocześnienia technicznie kraju własną siła roboczą.
    Micikiewicz, Słowacki czy inny Sienkiewicz nie ma tu żadnego znaczenia
    jako konkretny powód. Znaczenie ma że *nie* ma pomysłu na rozwój
    techniczny w edukacji więc wciska się rozwiązania tumanistyczne jako
    zapchajdziury ideologiczne. W dodatku w ramach tego samego rządu mamy
    dwa przeciwstawne kierunki. Ja im w sumie współczuje, przeciez nie są na
    tyle głupi żeby nie widzieć jakie dziadostwo robią.

    Ja nie mam nic przeciwko oczytanemu narodowi, ale niech mi ktoś nie
    pieprzy że dzieki temu będą drony, mikroprocesory, samochody elektryczne
    itp. Chyba że w sklepach.