  • Data: 2009-02-05 16:24:19
    Temat: Re: codzienne telefony z zaproszeniami w TP
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Big Jack napisał:

    > Bo to działa dokładnie tak samo jak wypisywanie się z mailingu stron
    > XXX (na który zresztą się nie zapisujemy). Wypisanie się potwierdzi
    > "życie" adresu i że trzeba tam dalej słać śmieci.

    W przypadku firm od bombardowania propozycjami zakupu garnków, to bym
    jeszcze zrozumiał. Ale po firmie badawczej spodziewam się czegoś innego.
    Zresztą w opisanym przypadku wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują
    nie na celowe dzaiłanie, tylko na brak profesjonalizmu.

    Z ofert handlowych, to dzwonili do mnie tylko jedni, tacy od kołder
    wełnianych. Za to bardzo często. Kilka razy wyjaśniałem, że mnie nie
    interesują żadne imienne zaproszenia na prezentację, więc najlepiej
    od razu mnie skreślić z listy. Gdzieś tak za piątym razem zmieniłem
    podejście -- "tak, przyślijcie to dwuosobowe zaproszenie, nie obiecuję,
    że przyjdę, ale przyślijcie". Oczywiście do żadnego Sheratona, czy
    gdzie oni to organizują, nie poszedłem. Teraz mam pewnie adnotację,
    że "facet niepoważny, umawia się i nie przychodzi". No i dobrze.

    --
    Jarek