    From: "Sempiterna" <r...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: codzienne telefony z zaproszeniami w TP
    Date: Fri, 6 Feb 2009 00:43:41 +0100

    Użytkownik "Reksio" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gmfpj2$ltc$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > A ja do tej "pani" zadzwoniłem na numer podany w mailu. Dzwoniłem z
    > voipa, więc nie kosztowalo mnie to wiele.
    > Za pierwszym razem poprosiłem o usunięcie mnie z listy mailingowej -
    > ale na drugi dzień i tak dostałem od nich maila.
    > Ponownie zadzwoniłem, spokojnie wytłumaczyłem o co chodzi.... i o
    > dziwo zostałem poinformowany że tak uczynią. Faktycznie - od tego
    > czasu (ponad rok) nie otrzymuję od nich maili. Gdyby tak wszyscy
    > zaczęli do nich dzwonić (za free z voipa przez www) i to najlepiej w
    > godzinach nocnych :-) to może by poczuli jak to jest otrzymywać
> [...]

    Problem w tym, że ta cenzurwa wysyła mi też na adresy, których nie
    podałem 1. nigdy, 2. nikomu, 3. nigdzie.
    A są to adresy nie chronione antyspamem, czego też zresztą nie zamierzam
    specjalnie czynić.
    Skomponowane zostały w następujący sposób, załóżmy, że są dwa adresy:
    (założenie; faktyczna ilość była większa i bardziej finezyjna)
    ...@...3 i ...@...6
    Cóż robimy? Mały kogiel-mogiel i co nam wychodzi?
    To:
    ...@...6, ...@...6, ...@...3, ...@...3, ...@...3, ...@...6
    a nawet:
    2@.5.6, ...@...6, ...@...3, ... i tak dalej...
    Po prostu, adres jest rozmontowany na pojedyncze elementy i z tych
    klocków, we wszystkich kombinacjach, tworzone są nowe, które mogą
    istnieć, mogą nie istnieć, niech to będzie tylko 10 % trafień - już
    spamer ma sukces, bo poleciał do kogoś, kto nawet mrugnięciem powieki
    nie przyczynil się do tego, by mu niechciane rzygi przychodziły na
    skrzyknę pocztową. Możliwe, że mój adres będzie ...@...2.3 - pipa z pomogą
    spambota sklei go sobie z tej dwójki pierwotnych adresów, z których
    żaden nie wskazuje na mnie. Wystarczy, że sklei go sobie tak - i już mam
    zarzyganą skrzynkę. Nawet pole "references" z nagłówków to źródło papu,
    oczywiście nagłówki też są rozbierane na klocki, mieszane i jedziemy...
    Że co setny trafi? co tysięczny to już dobrze... i "międzynarodowe
    centrum słania rzygów" łączy się z Neptunem nie tam, gdzie powinno.

    i tak dalej, za dużo pisania...
    Tak pinda sobie skonstruowała adresik, na który mi wysyla woje
    konferencyjne rzygi.
    Więcej - zerknij(cie) uważnie w nagłówki mojego posta - jest w nich
    pewna wstawka, zgłoszona firmie HomeNet, która ją zamieszcza, ale nie
    wycięta, mimo upływu kupy czasu... na szczęście wreszcie ich antyspam
    działa należycie i przedziera się, babol oczywiście, rzadziej, niż raz
    na miesiąc, a nawet kwartał.
    Po tej wstawce osoba która wie co z czym, od razu rozszyfruje mój email,
    którego nie podaję nigdzie (przy okazji - maile na tym koncie inne niż
    spodziewane, natychmiast wypieprzam do fajansu, bez czytania i dopisuję
    nadawców do antyspamu), będzie wiedzieć, jak go zestawić, by mi wyslać
    pocztę. Wiktoria tylko raz mi się na tym koncie pojawiła... No, może
    dwa...

    Co do ankieterów, czasem udaję pijanego, ale tak w drebiezgi,
    oczywiście, jestem grzeczny, aż za bardzo, przymilny, ależ oczywiście,
    caly czas jednak trzeźwo i świadomie kontrolując sytuację.
    Jednakże dla mnie (niezamówiona) ankieta przez telefon, to tak, jakby mi
    ktoś przyszedł i nabekał, czy napierdział przy obiedzie, a spamy
    telemarketingowe, to tak, jakby przy najwykwintniejszym obiedzie
    przyszedł obsrany gnojem i narzygał do wazy z zupą, czy do karafki z
    kompotem...
    Od razu kontruję "nie jestem zainteresowany", bo jednak nie potrafię za
    bardzo powiedzieć "spadaj", jeśli ktoś dzwoniąc przedstawi się, skąd
    jest i po co dzwoni. Anonima bym zjebał, a do osoby kulturalnej jakoś
    nie potrafię odezwać się brzydko... no, może sporadycznie, a potem jest
    mi głupio...

    --
    D4