  • 1. Data: 2002-03-19 15:37:34
    Temat: cos sie dzieje z domenami ?
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@r...pl>

    Wydaje się, że NASK dzisiaj skasował całą masę delegacji:
    http://www.top100.pl/all.htm . Czy ktoś się orientuje co się dzieje ?

    B.

  • 2. Data: 2002-03-19 17:54:35
    Temat: Re: cos sie dzieje z domenami ?
    Od: Marcin Głowacki <m...@b...org.pl>

    In article <a77fmu$4l8$1@aquarius.webcorp.pl>, Bronek Kozicki wrote:
    > Wydaje się, że NASK dzisiaj skasował całą masę delegacji:
    > http://www.top100.pl/all.htm . Czy ktoś się orientuje co się dzieje ?

    A co ma się dziać ... pewno wzięli się wreszcie za porządki ...

    --
    Marcin Glowacki, sys-adm, MG4854-RIPE
    -

  • 3. Data: 2002-03-20 17:49:24
    Od: "Godryk" <f...@s...com.au>

    > Wydaje się, że NASK dzisiaj skasował całą masę delegacji:
    > http://www.top100.pl/all.htm . Czy ktoś się orientuje co się dzieje ?

    Spoko, może po prostu serwer HomeNetu się nie wyrobił - ZTCP oni codziemnnie
    pingują wszystkie domeny, ściągają info od prviderów. Może mieli awarię, może
    większy ruch... Może któryś DNS... Niekoniecznie musi to być zaraz kasowanie
    przez NASK.

    W każdym razie ja na Top100 nie polegam zbyt mocno.

    --
    _ _ _| _o _
    / |/ \/ ||/ |/

  • 4. Data: 2002-03-21 02:07:33
    Od: d...@w...sobie.to

    Bronek Kozicki <b...@r...pl> wrote:
    > Wydaje się, że NASK dzisiaj skasował całą masę delegacji:
    > http://www.top100.pl/all.htm . Czy ktoś się orientuje co się dzieje ?

    Wylatuja nieoplacone.

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    13. Draw a tiny, black spot on your arm. Make it bigger every day.

  • 5. Data: 2002-03-21 20:08:31
    Od: "Steven Jurczyk" <s...@p...pl>

> [...]
    może
    > większy ruch... Może któryś DNS... Niekoniecznie musi to być zaraz

    Serwer/oprogramowanie obslugujacy top100 nie moze sie nie wyrobic - nie
    wyrobic sie moga serwery DNS providerow na taki strumien zapytan lub zawiesc
    moga lacza... Jednak w tym przypadku dane podane przez top100 potwierdzaja
    badania host'em czy whoisem NASK'u a takze statystyki top100 z dnia
    nastepnego...

    pozdrawiam
    steve

  • 6. Data: 2002-03-21 21:46:12
    Od: "Godryk" <f...@s...com.au>

> [...]
    > moga lacza... Jednak w tym przypadku dane podane przez top100 potwierdzaja
    > badania host'em czy whoisem NASK'u a takze statystyki top100 z dnia

    No to od Ciebie może się dowiem: zawiodły te serwery czy faktycznie NASK odciął?
    Na Top100 nie zaglądam, bo za dużo transferu mi zżera ostatnio (transmisja GPRS).

    Pozdrówka

    --
    _ _ _| _o _
    / |/ \/ ||/ |/

  • 7. Data: 2002-03-23 14:14:31
    Od: "Steven Jurczyk" <s...@p...pl>

> [...]
    odciął?
    > Na Top100 nie zaglądam, bo za dużo transferu mi zżera ostatnio (transmisja

    Tak jak napisalem wyzej dane sie potwierdzili - NASK zrobil czystke z
    nieoplaconymi domenami...

    pozdrawiam
    steve

  • 8. Data: 2002-03-26 23:34:13
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    Użytkownik "Steven Jurczyk" <s...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Tak jak napisalem wyzej dane sie potwierdzili - NASK zrobil czystke z
    > nieoplaconymi domenami...

    A raczej z tymi, ktore NASKowi sie wydaje, ze sa nieoplacone...

    Szykuje sie aferka. Porzadna afera. Panienki w ksiegowosci tej organizacji
    maja taki bur*.*, ze szkoda mowic. Dwa najprostsze przypadki: niewysylanie
    faktur (nagminne) czy wezwan do zaplaty. Brak jakichkolwiek monitow droga
    e-mailowa na adres administracyjny. Odlaczamy i juz!
    Biorac pod uwage fakt, (przynajmniej tak z moich obserwacji wynika) ze
    rejestracja i delegacja domen jest w tej chwili prawdziwa przyjemnoscia,
    nalezy za udowodniona przyjac teze, ze poziom balaganu w tej organizacji ma
    wartosc stala i niezmienna w czasie. Tylko dynamicznie relokowana.

    :-(

    Pzdr,

    Maciej