    From: sundayman <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.comp.programming
    Subject: Re: [cross] a nie mówiłem
    Date: Thu, 2 Feb 2017 07:35:21 +0100

    "ARP koncentruje się na nowoczesnych sektorach przemysłu 4.0, takich jak
    gry wideo, przemysł kosmiczny, automatyka i robotyka."

    KURWA, PRZEMYSŁ KOSMICZNY ! :)))

    Jedyne, co w tym pierdolniku jest kosmiczne, to burdel...
    No sorry, ale innymi słowy nie jest adekwatnie.

    Wszystko to ślicznie wygląda w TV oraz na grafikach w internecie.
    Kiedy zaczniesz się interesować konkretami okazuje się, że

    - szczegółowe informacje o naborach pojawiają się w terminie "2 dni
    przed zamknięciem"
    W tym konkretnym przypadku "Nabór Pomysłów trwa od dnia 23.12.2016 do
    dnia 30.01.2017". Czyli tydzień :)

    Ciekawy jest ten zapis regulaminu :

    "3. W przypadkach rażącego naruszenia Regulaminu lub Umowy
    Akceleracyjnej, Organizator będzie uprawniony do definitywnego
    przejęcia, w tym rozporządzenia, Prawami Własności Intelektualnej
    przeniesionymi na Organizatora tytułem zabezpieczenia, w celu
    zaspokojenia wierzytelności Organizatora powstałych wskutek naruszenia
    Regulaminu lub Umowy Akceleracyjnej i nie będzie zobowiązany do zwrotu
    tych praw do Zespołu lub Uczestników."

    Jednym słowem - może "na świecie" warto by wziąć w tym udział.
    U nas... byłbym bardzo ostrożny.

    W ogóle tematyka wszelkich "dotacji" jest ciekawa, i jak zwykle w PL :
    "specyficzna"... Za to bardzo ładnie nadająca się do pokazywanie jak to
    "wspieramy i pomagamy".

    Osobiście, zamiast cudnych konkursów i dotacji wolałbym wypieprzenie 50%
    durnych przepisów. O zracjonalizowaniu poziomu kosztów pracy nie
    wspominam nawet, bo to jest takie Sci-Fi u nas, że STAR WARS przy tym to
    dokument.