  • Data: 2014-07-19 16:04:08
    Temat: Re: czas zmienić profesję
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wszystko to pięknie, tylko z artykułu wynika, że zajmował się tymi
    piaskowymi zamkami z powodu braku pracy w zawodzie.

    We wniosku to można sobie napisać dowolną rzecz.
    Można np. planować "budowanie turystyki kosmicznej w oparciu o własny
    port kosmiczny". Tyle, że ważne jest, czy to jest tylko papierowa wizja,
    czy się już cokolwiek w tej dziedzinie robi.

    Sam swego czasu wziąłem dotację (20 tys) z urzędu pracy.
    Ale już wcześniej miałem jakieś doświadczenie w tej dziedzinie, i jakieś
    tam niewielkie - ale jednak - osiągnięcia.
    Więc to co pisałem we wniosku było generalnie prawdą - chyba się
    specjalnie nie rozminąłem z tym co faktycznie dziś robię.
    I w końcu żyję już z tego parę lat, płacąc spore (kuśwa, jutro 20-ty)
    podatki, i powoli zatrudniając ludzi.

    Czyli innymi słowy - "wizja" pana inżyniera od piasku to jedno, a jego
    faktyczne dokonania - to drugie. Zresztą, co do tej wizji, to
    realistyczny wydaje mi się ostatni punku - czyli to "wykonawstwo
    dekoracji wnętrz itp).
    Bo na renowacji obiektów muzealnych chyba biznesu się nie zrobi.

    Tak czy owak - mocno dyskusyjna decyzja z tą dotacją.