  • 1. Data: 2014-07-17 11:11:57
    Temat: czas zmienić profesję
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    http://www.bogatyelblag.pl/unia-europejska-udziela-d
    otacji-na-zamki-z-piasku-smieszne-czy-smutne,36761.h
    tml

    Włodek

  • 2. Data: 2014-07-17 16:24:32
    Temat: Re: czas zmienić profesję
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w
    wiadomości news:53c7935e$0$2243$65785112@news.neostrada.pl...
    > http://www.bogatyelblag.pl/unia-europejska-udziela-d
    otacji-na-zamki-z-piasku-smieszne-czy-smutne,36761.h
    tml

    System w którym pieniądze z firmy zamiast trafiać do jej pracownika trafiają
    (po oskubaniu przez cały łańcuszek urzędów) do tego samego człowieka tylko,
    że bezrobotnego bo firmy nie stać na jego zatrudnienie z powodu za dużych
    podatków jest chory.
    Jedyną jego zaletą jest to, że daje pracę ludziom (w tym łańcuszku), którzy
    nic pożytecznego nie umieją po prostu zrobić.
    P.G.

  • 3. Data: 2014-07-17 16:58:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Piotr,

> [...]
    > Jedyną jego zaletą jest to, że daje pracę ludziom (w tym łańcuszku), którzy
    > nic pożytecznego nie umieją po prostu zrobić.

    pl.soc.polityka

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2014-07-17 20:42:57
    Od: RR <m...@w...pl>

    W dniu 2014-07-17 11:11, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    > http://www.bogatyelblag.pl/unia-europejska-udziela-d
    otacji-na-zamki-z-piasku-smieszne-czy-smutne,36761.h
    tml

    A mogli strzelić sobie bilbord "Koszalin miasto europejskie".

    "Pan Grzegorz Pawelski otrzymał dotację w ramach projektu ,,Wsparcie na
    Starcie II" na założenie własnej działalności gospodarczej. Głównym
    obszarem działalności Pana Grzegorza Pawelskiego jest konserwacja i
    renowacja dzieł sztuki i obiektów muzealnych, renowacja sztukaterii,
    wykonawstwo nowych elementów wystroju i dekoracji wnętrz oraz
    przestrzeni użytkowej."
    http://www.gawex.pl/wiadomosci/wydarzenia/6992/Niety
    powa-promocja-bajkowe-zamki-z-piasku-na-plazy-w-Kolo
    brzegu

    --
    rry

  • 5. Data: 2014-07-18 17:29:53
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > pl.soc.polityka

    weź Roman...

    Też widziałem tą informację o finansowaniu zamków z piasku, i też mnie
    chuj strzelił (no inaczej się tego nie da opisać).
    Ale to nic nowego.

    Ze dwa lata temu był jakiś konkurs banku jakiegoś, na ich szczęście nie
    pamiętam jakiego.
    No i oczywiście konkurs pomysłów na biznes, nagrodzony dotacją (z tegoż
    banku).

    Wysmarowałem pewien projekt (najdelikatniej ujmując - nowe technologie,
    awangarda na poziomie światowym - bez fałszywej skromności).
    A wygrały "pomysły" w rodzaju - obwoźna myjnia samochodowa, salon
    malowania paznokci, itp.

    No myślałem, że sobie jaja robią. Ale nie. I tutaj jest podobnie.
    Ktoś z jakimś rozsądnym pomysłem dostanie figę, a pan sobie będzie
    grzebał w piasku. Pogratulować.

  • 6. Data: 2014-07-18 17:50:16
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "sundayman"
    > Ktoś z jakimś rozsądnym pomysłem dostanie figę, a pan sobie będzie grzebał
    > w piasku.

    Daj spokój... dałeś wiarę pismakom?
    Facet dostał na firmę zajmująca się konserwacją zabytków. A te zamki to
    reklama. Jak widać chyba udana.
    Jak wcześniej nie znajdziesz to poszukam linka do prawdy :-)

    Robert

  • 7. Data: 2014-07-18 17:53:11
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    http://www.gawex.pl/wiadomosci/wydarzenia/6992/Niety
    powa-promocja-bajkowe-zamki-z-piasku-na-plazy-w-Kolo
    brzegu
    http://tinyurl.com/pf4q4q6
    "Jak powiedział nam Tadeusz Kaczanowski Dyrektor Środkowopomorskiej Rady
    Naczelnej Organizacji Technicznej w Koszalinie, "Pan Grzegorz Pawelski

  • 8. Data: 2014-07-18 18:28:53
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Robert Wańkowski napisał:

> [...]
    > muzealnych, renowacja sztukaterii, wykonawstwo nowych elementów wystroju i
    > dekoracji wnętrz oraz przestrzeni użytkowej."

    Czy gdzieś są opoublikowane kryteria, jakimi posługiwała się komisja
    przy wyborze najlepszego projektu? Powinien zostać wybrany ten, który
    najbliższy jest podstawowemu celowi wsparcia. Gdybym zgłosił się tam
    z planem uruchomienia produkcji bułki tartej, to Wsparcie na Starcie
    by mi się należało jak psu zupa. Innych kandydatów zostawiłbym daleko
    w tyle w drodze po pieniądze.

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2014-07-18 19:12:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 18 Jul 2014 18:28:53 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):
> [...]
    >
    > Czy gdzieś są opoublikowane kryteria, jakimi posługiwała się komisja
    > przy wyborze najlepszego projektu? Powinien zostać wybrany ten, który

    Ale moze byc ich wiele.

> [...]
    > z planem uruchomienia produkcji bułki tartej, to Wsparcie na Starcie
    > by mi się należało jak psu zupa. Innych kandydatów zostawiłbym daleko

    A skad wiesz czy nie przegrasz z zamkami z piasku ?

    Przy czym ...
    a) jesli delikwent potrafi na tych zamkach zarobic, to czemu nie.
    obawiam sie tylko ze nie potrafi.

    b) a moze to jakies wsparcie dla artystow, no to nalezy mu sie jak psu
    zupa :-)
    Pod warunkiem ze jest artystą, a zaswiadczenie od plazowiczow nie
    bedzie honorowane :-)

    J.

  • 10. Data: 2014-07-18 19:42:03
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Ale moze byc ich wiele.

    Zwykle jest ich wiele. Dlatego pytałem o to, jak zostały opisane.
    Jednak zawsze zgodność celu wymienionego w tytule konkursu z celem
    zgłaszanego projektu powinna być najwyżej punktowana.

    > A skad wiesz czy nie przegrasz z zamkami z piasku ?

    Bo to ja potrzebuję wsparcia na starcie suchej buły, a NOT właśnie na
    takie rzeczy postanowił przeznaczyć kasę. Pisek w zamkach jest może
    temu najbliższy, ale gdzież mu się równać do mojego projektu.

    > Przy czym ...
    > a) jesli delikwent potrafi na tych zamkach zarobic, to czemu nie.
    > obawiam sie tylko ze nie potrafi.

    Niech spokojnie czeka na ogłoszenie konkursu "Wsparcie na Zamki".

    > b) a moze to jakies wsparcie dla artystow, no to nalezy mu sie jak
    > psu zupa :-)

    Jedna baba (głupia dość i słabo utalentowana) próbowałe kiedyś we
    warszawskiej Zachęcie atrystycznie obierać ziemniaki. Nie za darmo
    wszelako, tylko za wsparcie z publicznej kasy właśnie. Ja mógłbym
    ewentualnie zająć się starciem ich na placki, jeśli wsparcie by
    było godziwe.

    > Pod warunkiem ze jest artystą, a zaswiadczenie od plazowiczow nie
    > bedzie honorowane :-)

    Mogę nawet zabrać ze sobą więcej artystów z papierami, jeśli wpłynie
    to na wysokość honorarium.

    Jarek

    --
    Obrałem dziemniaga.