    From: richie <u...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: czy ktos zna...?
    Date: Sat, 29 May 2004 21:10:40 +0200

    On Sat, 29 May 2004 18:00:10 GMT, "kvk" <k...@n...op.pl> wrote:

    >jak w temacie, czy ktos zna firme http://www.virnet.pl/
    >czy warto do nich sie podlaczac, etc...

    Cytat ze strony www:
    "24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu bez logowania, wybierania
    numerów i zrywanych połączeń stała opłata miesięczną - bez
    niespodzianek
    Kożystaj z Internetu kiedy masz na to ochotę i zostań tam tak długo,
    jak zechcesz"

    Właściwie to nie wiem czemu, ale ja chyba nie skożystam. Choć -
    niewątpliwie - ta stała miesięczną opłata brzmi wyjątkowo kusząco.

    richie
    --
    Unik jaki zastosował rzadko ogląda się na naszych ringach...
    złapano go dopiero przy szatni, jak odbieral koszulkę.