  • 1. Data: 2004-05-29 18:00:10
    Temat: czy ktos zna...?
    Od: "kvk" <k...@n...op.pl>

    jak w temacie, czy ktos zna firme http://www.virnet.pl/
    czy warto do nich sie podlaczac, etc...

  • 2. Data: 2004-05-29 19:10:40
    Temat: Re: czy ktos zna...?
    Od: richie <u...@p...wp.pl>

    On Sat, 29 May 2004 18:00:10 GMT, "kvk" <k...@n...op.pl> wrote:

    >jak w temacie, czy ktos zna firme http://www.virnet.pl/
    >czy warto do nich sie podlaczac, etc...

    Cytat ze strony www:
    "24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu bez logowania, wybierania
    numerów i zrywanych połączeń stała opłata miesięczną - bez
    niespodzianek
    Kożystaj z Internetu kiedy masz na to ochotę i zostań tam tak długo,
    jak zechcesz"

    Właściwie to nie wiem czemu, ale ja chyba nie skożystam. Choć -
    niewątpliwie - ta stała miesięczną opłata brzmi wyjątkowo kusząco.

    richie
    --
    Unik jaki zastosował rzadko ogląda się na naszych ringach...
    złapano go dopiero przy szatni, jak odbieral koszulkę.

  • 3. Data: 2004-05-29 19:12:56
    Od: "kvk" <k...@n...op.pl>

    [ciach]

    > Właściwie to nie wiem czemu, ale ja chyba nie skożystam. Choć -
    > niewątpliwie - ta stała miesięczną opłata brzmi wyjątkowo kusząco.
    >
    > richie

    potrafie czytac :p

    liczylem na wypowiedzi os., ktore mialy stycznosc z tym "providerem" :]

    pozdro
    kvk

  • 4. Data: 2004-05-29 19:58:03
    Od: Slawek Kotynski <k...@b...z.adso.z.com.pl>

    kvk wrote:
    > liczylem na wypowiedzi os., ktore mialy stycznosc z tym "providerem" :]

    Może richie miał na myśli, że trochę ryzykownie
    wchodzić w układ z firmą, która na pierwszej stronie
    ma napisane: koŻystaj.

    Notabene: Nie ma tam ani słowa o zasięgu działania.

    mjk

  • 5. Data: 2004-05-29 21:55:00
    Od: "kvk" <k...@n...op.pl>

> [...]
    > wchodzić w układ z firmą, która na pierwszej stronie
    > ma napisane: koŻystaj.
    >
    > Notabene: Nie ma tam ani słowa o zasięgu działania.

    no mam namiar bo zostawili na klatce ulotke, wiec.... ;p

    co do bledow, to widzialem ortograficzne na stronkach o "wiekszym
    priorytecie" :p (hehe)

  • 6. Data: 2004-05-30 18:50:08
    Od: "Domino, Otwock." <s...@i...pl>

    Użytkownik "kvk" napisał w wiadomości
    > jak w temacie, czy ktos zna firme http://www.virnet.pl/
    > czy warto do nich sie podlaczac, etc...

    Witam.

    wydaje mi sie ze virnet.pl i jjs.pl sa spokrewnione a tam
    wiecej jest napisane.

    Pozdrawiam, Dominik.