  • Data: 2014-07-30 18:20:01
    Temat: Re: czy to dobry początek?
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30.07.2014 06:44, John Smith wrote:

    > Zgodnie z PN-ISO 7637-1
    > Pojazdy drogowe. Zaburzenia elektryczne przenoszone przez przewodzenie
    > oraz przez sprzężenia. Samochody osobowe i dostawcze z instalacją
    > elektryczną o nominalnym napięciu zasilania 12 V. Przewodzenie
    > elektrycznych przebiegów przejściowych wyłącznie wzdłuż przewodów
    > zasilających
    > przepięcia w instalacji mogą dochodzić do 100V w obydwie strony.
    >
    > "Tak - bez problemu możesz to wykorzystać" jest mocno na wyrost.
    > K.

    Człowieku, nie miałem na myśli jakiś norm stworzonych dla firm
    ubezpieczeniowych, żeby nigdy nie wypłacić ani złotówki odszkodowania
    tylko możliwości techniczne płytki. To już sprawa tego, co sobie
    zamontuje w aucie takie ustrojstwo, czy będzie spać spokojnie. Swoją
    drogą myślisz, że chińskie alarmy z alledrogo które niby mają "atesty",
    "homologacje", spełniają CE, RoHSy i inne bzdety tak naprawdę trzymają
    się jakichkolwiek norm?

    Jakub Rakus