  • Data: 2015-05-24 09:33:24
    Temat: Re: czym otwierac brame na posesje
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 24 May 2015 04:07:17 +0200, "ACMM-033" <v...@i...pl>
    wrote:
    > To nie jest takie mocne zabezpieczenie. W każdym razie, będąc
    > ubezpieczycielem, nie ubezpieczyłbym posiadłości, ani niczego,
    gdyby to było
    > jedyne zabezpieczenie. Ktoś, kto wnikliwie obserwuje otoczenie,
    może szybko
    > skojarzyć, co otwiera bramę... Mogę cię pocieszyć, nie wykorzystam
    tego
    > nigdy w złym celu. Ani nikomu nie powiem, co zauważyłem, chyba, że
    tobie,
    > jako właścicielowi, o ile nim jesteś.

    Takie otwieranie bramy to tylko pewne ułatwienie w przyjętym zakresie
    stosowania.
    To tylko taki rodzaj inteligentnej klamki na drzwiach, które można
    otworzyć. Współczesny substytut odpowiedzi "proszę" na pukanie do
    drzwi. Rzecz jasna, że podobnie jak sama klamka nie jest
    zabezpieczeniem przed niechcianym intruzem to i brak "proszę" nie
    gwarantuje wtargnięcia osoby niegrzecznej. Z tego powodu owe
    rozwiazania nie mogą być jedynymi pod kątem bezpieczeństwa.

    --
    Marek