  • 51. Data: 2013-01-30 16:23:09
    Temat: Re: czym sprawdzić/naprawić dysk SSD?
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Wed, 30 Jan 2013 16:04:15 +0100, JDX napisał(a):

    > No właśnie, tak jak niczego nie dowodzi to, że dysk wątkotwórcy nie
    > działa. Za to dane zebrane ze znacznie większych próbek dowodzą, że
    > rzekoma duża zawodność SSD to mit. Można co najwyżej mówić o dużej
    > zawodności SSD konkretnej marki/modelu tak jak to zresztą jest w
    > przypadku HDD.

    > marki/modelu

    I to jest sedno sprawy.
    Mówicie, kłócicie się itp, a przecież były Mercedesy przewracające się na
    zakręcie i HPeki, które smażyły jajecznicę i w końcu Challenger, który
    rozpierdzielił się w drobny mak (cud techniki).
    Pomyślcie... Dotyczy Radka.

  • 52. Data: 2013-01-30 16:45:35
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-30 16:23, Użytkownik Jacek napisał:

> [...]
    > zakręcie i HPeki, które smażyły jajecznicę i w końcu Challenger, który
    > rozpierdzielił się w drobny mak (cud techniki).

    Myślę.
    I wiesz do czego doszedłem, skoro się przewraca to ma wadę konstrukcyjną.
    Podobnie jest SSD, też są wady a zwolennicy twierdzą że widzą
    tylko zalety. I dyskusja tak naprawdę dotyczy ich wady wzroku.

    Pozdrawiam

  • 53. Data: 2013-01-30 17:05:52
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Wed, 30 Jan 2013 16:45:35 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Myślę.

    Takie masz wrazenie.

    > I wiesz do czego doszedłem, skoro się przewraca to ma wadę konstrukcyjną.
    > Podobnie jest SSD, też są wady a zwolennicy twierdzą że widzą
    > tylko zalety. I dyskusja tak naprawdę dotyczy ich wady wzroku.

    Jak zwykle klamiesz. Uzytkownicy SWIETNIE zdaja sobie sprawe z wad i NIE
    TWIERDZA ze ich nie ma, po prostu sikaja na nie i maja to w dupie. Kupuja
    taki dysk bo szukaja wydajnosci, a ze go nie beda trzymac do emerytury... no
    coz, widac komputera uzywaja do pracy a nie jako eksponatu jak antagonisci
    SSD.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 54. Data: 2013-01-30 17:20:04
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "JDX" napisał w wiadomości grup
    > A co do kłamstw na temat zawodności SSD to zamiast uparcie trzymać się
    > urban legend proponuję coś poczytać, np. to: http://tnij.org/udl9 lub
    > to: http://tnij.org/udmp . Ewentualnie wspomniany wcześniej papier
    > Intela.

    To ma być eksploatacja? 10 GiB na dzień? Chłopie ja potrafię przekopiować 1,5
    TiB na dzień!
    Odpowiedz sobie czemu duże korporacje (microsoft, google, yahoo) nie rezygnuje z
    dysków SCSI czy sata i nie wkłada SSD.

  • 55. Data: 2013-01-30 17:20:56
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    > Dokładnie ... :) nawet WD Black wraca więc nie ma idealnych dysków.

    Ja odesłałem dwa w grudniu. ;)

  • 56. Data: 2013-01-30 17:54:19
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2013-01-30 17:20, qwerty wrote:
    [.....]
    > Odpowiedz sobie czemu duże korporacje (microsoft, google, yahoo) nie
    > rezygnuje z dysków SCSI czy sata i nie wkłada SSD.
    A masz jakieś dane na ten temat czy tylko tak sobie gdybasz? Bo np.
    wspomniany Intel (też duża kompania :-D ) zrezygnował z SSD co najmniej
    w laptokaach. Co się zaś tyczy zastosowań serwerowych to są przecież
    firmy zajmujące się hostingiem posiadające nawet po kilka tyś. SSD -
    Softlayer wymieniony w artykule z Tom'sHardware.

    BTW. No ja to nie wiedziałem, że współczesne dyski SSD mają interfejsy
    inne niż SATA i SAS... :-D A, fakt, są jeszcze takie ma PCIe i pewnie
    dlatego MS, Google i Yahoo nie montują SSD. :-D

  • 57. Data: 2013-01-30 18:06:26
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "JDX" napisał w wiadomości grup
    > A masz jakieś dane na ten temat czy tylko tak sobie gdybasz? Bo np.
    > wspomniany Intel (też duża kompania :-D ) zrezygnował z SSD co najmniej
    > w laptokaach.

    Nic dziwnego, że zrezygnował. Wie, że SSD jest niedopracowany.
    Daj mi dysk SSD to w ciągu miesiąca u mnie padnie.

  • 58. Data: 2013-01-30 18:15:46
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Wed, 30 Jan 2013 18:06:26 +0100, "qwerty" <q...@p...fm>
    wrote:

    >Nic dziwnego, że zrezygnował. Wie, że SSD jest niedopracowany.
    >Daj mi dysk SSD to w ciągu miesiąca u mnie padnie.

    po przeczytaniu powyzszego, przypomnialo mi sie takie powiedzenie:
    "gowno chlopu, nie zegarek". <rs>

  • 59. Data: 2013-01-30 18:20:46
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Wed, 30 Jan 2013 18:06:26 +0100, qwerty napisał(a):

    > Nic dziwnego, że zrezygnował. Wie, że SSD jest niedopracowany.
    > Daj mi dysk SSD to w ciągu miesiąca u mnie padnie.

    Jeden moj znajomy dwukrotnie w trakcie gwarancji zajechal silnik w sportowym
    BMW. Co za debil! Powinien byl kupic jakies Daewoo, najlepiej diesla, da
    rade o kilka lat dluzej. Sportowe BMW to syf!

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 60. Data: 2013-01-30 18:53:58
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2013-01-30 18:06, qwerty wrote:
    [.....]
    > Daj mi dysk SSD to w ciągu miesiąca u mnie padnie.
    Poważnie? Zajeździłbyś coś takiego
    http://www.stec-inc.com/product/zeusram.php samym kopiowaniem danych? :-D

    Poza tym to nie ma żadnego znaczenia że u ciebie SSD szybko padnie (w co
    wątpię, ale to już inna sprawa). Ważne jest, że szybko nie padnie u
    zdecydowanej większości użytkowników.