  • 181. Data: 2018-03-02 23:42:44
    Temat: Re: czym sprawdzić/naprawić dysk SSD?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Subject: Re: czym sprawdzić/naprawić dysk SSD?
    Date: Thu, 20 Jun 2013 00:45:49 +0200

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 182. Data: 2018-03-03 00:24:42
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>

    W dniu 2018-03-02 o 23:42, PiteR pisze:
> [...]
    Ano właśnie, lepiej już trzy razy w prawo, niż choć raz "na lewo"
    (dwuznaczność wielce istotna. A nawet wielo-znaczność!) Jechać w Prawo,
    nigdy w Lewo, bo... na drzewo!

    Jeśli tak się reklamuje "centrum odzyskiwania danych", to na ich stronie
    wielce prawdopodobna jest obecność jakichś koszmarnych robalików! Nie
    wchodźcie na ten blog, a przynajmniej bez podniesienia w czerwony alert
    *wszystkich* możliwych zabezpieczeń!

    > Subject: Re: czym sprawdzić/naprawić dysk SSD? Date: Thu, 20 Jun 2013
    > 00:45:49 +0200 Message-ID: <kptcat$lfb$2@node1.news.atman.pl>

    Powyższego, zagadkowego fragmentu nie usunąłem, bo nie wiem, jaką gra
    rolę, niestety...

    --
    Powiedzenie oddające ducha Ameryki:

    "Cokolwiek robisz
    - rób to dobrze!"
    Rzymskie (podobno) { (C) by Tornad } :
    Quidqiud agis prudenter agas et respice finem

  • 183. Data: 2018-03-07 15:42:58
    Od: knrdz <x...@t...cy>

    W dniu 01.02.2013 o 13:42, RadoslawF pisze:

    > Ale mimo to producenci ostatnio montują 500GB ale nie mechaniczne.
    > No ale skoro to niczego nie dowodzi. :-)

    Dowodzi tego, że półgłówki wolą "500" niż "250", choć w poprzednim
    komputerze mieli "250" z czego wykorzystywali 50. Te same półgłówki
    kupując dziecku komputer "do gier" patrzą który ma "Geforce" z większą
    ilością pamięci.

  • 184. Data: 2018-03-07 15:59:17
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-03-07 o 15:42, knrdz pisze:

> [...]
    > komputerze mieli "250" z czego wykorzystywali 50. Te same półgłówki
    > kupując dziecku komputer "do gier" patrzą który ma "Geforce" z większą

    Półgłówki odpisują na posty sprzed kilku lat.

    Magia cyferek jest znana i powszechna, kupując samochód też
    patrzą na widoczny (i pewnie modyfikowany przebieg) a mniej
    na stan techniczny.
    Po prostu łatwiej ocenić po wielkości cyferek, nie potrzeba wiedzy
    którą nie wszyscy posiadają.