  • Date: Tue, 27 Oct 2009 18:48:40 +0100
    From: games <g...@g...home.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: czytnik kart chipowych SINAKE CMU 2.1

    Kicer pisze:
    > Witam, temat z pogranicza wiec pozwalam sobie na crossa
    >
    > znajomy chcial zeby napisac soft czytajacy dane z czytnika kart Sinake CMU
    > 2.1. Próbowalem cos wygooglac, jakies biblioteki pod winde, ale nic
    > konkretnego.
    > Bawil sie ktoś tym ?
    >
    > jezyk raczej c/c++

    Heh cena mnie zabila ale widocznie NFZ ma za duzo kasy do wydania.
    Z tego co widze to chyba specjalnie wybrali taki model zeby nie mozna
    bylo znalezc software. Sprawdz czy komunikuje sie przez standardowe PC/SC

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Pc/sc
    http://www.smartcardfocus.com/?gclid=CI_5g-Pi3Z0CFQo
    9ZgodQCNMNg

    jesli nie zalapie standardowych kodow to tylko kupno normalnego czytnika
    rozwiazuje sprawa, chipdrive albo jakis feniks polecam.