  • 1. Data: 2009-10-27 17:09:13
    Temat: czytnik kart chipowych SINAKE CMU 2.1
    Od: Kicer <...@...c>

    Witam, temat z pogranicza wiec pozwalam sobie na crossa

    znajomy chcial zeby napisac soft czytajacy dane z czytnika kart Sinake CMU
    2.1. Próbowalem cos wygooglac, jakies biblioteki pod winde, ale nic
    konkretnego.
    Bawil sie ktoś tym ?

    jezyk raczej c/c++

    --
    Michał Walenciak
    Kicer86 at gmail dot com

  • 2. Data: 2009-10-27 17:48:40
    Temat: Re: czytnik kart chipowych SINAKE CMU 2.1
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Kicer pisze:
> [...]
    >
    > znajomy chcial zeby napisac soft czytajacy dane z czytnika kart Sinake CMU
    > 2.1. Próbowalem cos wygooglac, jakies biblioteki pod winde, ale nic

    Heh cena mnie zabila ale widocznie NFZ ma za duzo kasy do wydania.
    Z tego co widze to chyba specjalnie wybrali taki model zeby nie mozna
    bylo znalezc software. Sprawdz czy komunikuje sie przez standardowe PC/SC

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Pc/sc
    http://www.smartcardfocus.com/?gclid=CI_5g-Pi3Z0CFQo
    9ZgodQCNMNg

    jesli nie zalapie standardowych kodow to tylko kupno normalnego czytnika
    rozwiazuje sprawa, chipdrive albo jakis feniks polecam.

  • 3. Data: 2009-10-27 17:49:15
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Kicer wrote:
    > znajomy chcial zeby napisac soft czytajacy dane z czytnika kart Sinake CMU
    > 2.1. Próbowalem cos wygooglac, jakies biblioteki pod winde, ale nic
    > konkretnego.

    To zapewne dlatego, ze zamiast googlac za gotowcami wystarczy zapewne
    zainteresowac się jaką wtyczką to cudo dysponuje. RS232 czy USB. I wiele
    się wyjaśni. Zacznij więc od określenia jaką masz wtyczke do komputera.

  • 4. Data: 2009-10-28 18:01:39
    Od: Kicer <...@...c>

    Sebastian Biały wrote:

    > To zapewne dlatego, ze zamiast googlac za gotowcami wystarczy zapewne
    > zainteresowac się jaką wtyczką to cudo dysponuje. RS232 czy USB. I wiele
    > się wyjaśni. Zacznij więc od określenia jaką masz wtyczke do komputera.

    rs232

    --
    Michał Walenciak
    Kicer86 at gmail dot com

  • 5. Data: 2009-10-28 18:42:31
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Kicer wrote:
    > rs232

    Podepnij go, odpal HyperTerminal, albo Tutty/Putty na tym porcie i
    obserwuj co dostaniesz (jesli smieci to zmieniaj prędkości do skutku, ma
    pracować _bez_ kontroli przepływu). Zapewne dostaniesz numer seryjny
    karty zakończony enterem. Do tego nie potrzeba sterowników.

    Jest inna sprawa co będzie gdy trzeba by z tą karta pogadac. Ale może
    sam odczyt numery seryjnego będzie wystarczający.

  • 6. Data: 2009-10-29 20:31:28
    Od: rrrrrrrrrrr <...@...com>

    Kicer pisze:
> [...]
    >
    > znajomy chcial zeby napisac soft czytajacy dane z czytnika kart Sinake CMU
    > 2.1. Próbowalem cos wygooglac, jakies biblioteki pod winde, ale nic

    o ile mi wiadomo w województwie śląskim dawna firma ComputerLand (teraz
    ABG) wdrażała w szpitalach system rozliczeń z NFZ w oparciu o takie
    czytniki i je oprogramowywała

    Biuro Gliwice:
    44-100 Gliwice
    ul. Chorzowska 50